کی‌روش: هیچ وقت به باخت فکر نمی‌کنیم



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی, کی‌روش
تیم ملی فوتبال کشورمان امروز (شنبه) در دیداری دوستانه به مصاف سیرالئون می‌رود که جلسه فنی با حضور اعضای کادر فنی و بازیکنان برگزار شد. 

به گزارش ایلنا، جلسه فنی تیم ملی با حضور کارلوس کی روش، اعضای کادر فنی و 22 بازیکن حاضر در اردو از ساعت 111 صبح امروز (شنبه) در هتل آزادی برگزار شد و سرمربی تیم ملی برای بازیکنان به صحبت پرداخت.

 

براساس این گزارش، مرتضی پورعلی‌گنجی نیز امروز در اردوی تیم ملی حاضر شد و دقایقی با سرمربی تیم ملی درباره آخرین شرایطش به گفت‌وگو پرداخت.

 

پس از پایان جلسه فنی تیم ملی، کودک شش ساله‌ای که از علاقه‌مندان به تیم ملی بود، مقابل سالن غذاخوری هتل آزادی حاضر شد و برای دقایقی، گفت‌وگوی او با کارلوس کی‌روش و علاقه‌اش به پیگیری بازی‌های تیم ملی لحظات جالبی را بین او و سرمربی تیم ملی رقم زد. او با اطلاعات بالا درباره حریف تیم ملی به صحبت پرداخت و از سرمربی تیم ملی پرسید که اگر در جام جهانی به پرتغال ببازید چه حسی دارید که کی‌روش در پاسخ به این کودک گفت: مطمئن باش ما در تیم ملی هیچ وقت به باخت فکر نمی‌کنیم و همیشه برای برد وارد زمین می شویم.

 

تیم ملی فوتبال کشورمان در دور جدید برنامه‌های آماده‌سازی خود برای حضور در جام جهانی از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف سیرالئون خواهد رفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------