پشت پرده تلاشی که وزیر برای حذف نشدن استقلال از آسیا انجام داد



  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی,استقلال
حرف‌های وزیر ورزش درباره اینکه نگذاشتند استقلال از آسیا حذف شود ، باعث اعتراض هواداران این تیم شده است. 

به گزارش خبرآنلاین؛درحالی که برای حل مشکل بین المللی پرسپولیس ، رئیس جمهور پادرمیانی کرد و اردوغان از باشگاه ریزه اسپور خواست تا طلب 700 هزار یورویی شان از قرمزها را بی خیال شوند ، وزیر ورزش در دیدار پایان سالش با خبرنگاران از این گفت که استقلال به دلیل میزان بالای بدهی ها ، از آسیا حذف شده بود و این تلاش وزارت ورزش بود که مانع از چنین حادثه تلخی شد. حالا استقلال یکی از بهترین تیم های ایرانی در آسیا بوده است. اما چطور چنین اتفاقی افتاد؟

 

این پرسش پاسخی دارد که وزیر ورزش تمامش را پاسخ نداده است. در بحبوحه ماجراهای مجوز حرفه ای برای نمایندگان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا ، درحالی که مثلا عربستان حاضر نشد درباره نمایندگانش گذشت کند و همه شاخص های حرفه ای را لحاظ کرد ، مسعود سلطانی فر شخصا به ملاقات شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا رفت. دیداری محرمانه با محوریت ذاهکارهای ممانعت از حذف این تیم ها.

 

دیداری که در آن شیخ سلمان پذیرفت نهایت همکاری با ورزش ایران را داشته باشد البته در ازایش ایران هم ناچار شد در برگزاری ای سی ال ، نهایت همکاری با طرف دیگر داشته باشد. 

 

در این دیدار بود که قرار شد دولت بدهی های مالیاتی معوق این تیم ها را ببخشد و مشکل استقلال این بود که بعد از اعلام حل همه مشکلات با شکایت افرادی مثل مرفاوی در آسیا مواجه شد. یعنی زمانی که این باشگاه اعلام کرده بود ، دیگر بدهی ندارد ، این ها شکایت را از کمیته تعیین وضعیت به آسیا بردند و کار را خراب کرده بودند اما باز مذاکره با ای اف سی ادامه پیدا کرد. پول این افراد پرداخت شد و با من بمیرم ، تو بمیری ، مانع از حذف استقلال شدند!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------