شمارش معکوس برای رونمایی از سرمربی جدید ایتالیا



  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی,سرمربی جدید ایتالیا
کاستاکورتا خبر داده در صورتی که بتوانند فردی بهتر از سرمربی موقت تیم ملی فوتبال ایتالیا پیدا کنند نام او را تا تاریخ ۲۰ می اعلام خواهند کرد. 

به گزارش مهر، بعد از شکست تیم ملی فوتبال ایتالیا مقابل سوئد در بازی‎های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه جان پیرو ونتورا از سمت مربی‎گری این تیم برکنار شد و لوئیجی دیبیاجو، سرمربی تیم زیر ۲۱ ساله‎های این کشور موقتا جانشین او شد.

 

معاون کمیسیونر فدراسیون فوتبال ایتالیا، الساندرو کاستاکورتا، اخیرا از گزینه‎های مربی‎گری در تیم ملی ایتالیا صحبت کرده و مدعی شده اولین گزینه برای این سمت آنتونیو کونته، سرمربی تیم فوتبال چلسی است که پیش از این هم روی نیمکت آتزوری نشسته است.

 

از دیگر مربیانی که در لیست کاندیدها قرار دارند می‎توان به وینچنزو مونتلا سرمربی سویا، کارلو آنچلوتی و روبرتو مانچینی که سرمربی حال حاضر زنیت است اشاره کرد.

 

کاستاکورتا همچنین خبر داده ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس و مائوریسیو سری، سرمربی ناپولی هم از گزینه‎های فدراسیون فوتبال ایتالیا هستند و قرار است نام انتخاب اصلی این سازمان در تاری ۲۰ ماه می اعلام شود و این در صورتی است که بتوانند فردی بهتر از دیبیاجو پیدا کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------