آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

«گرت بیل» و فاصله‎ای طولانی از رئال مادرید



  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی ,گرت بیل
گرت بیل باز هم از رئال مادرید دورتر شده و انتظار می‏‎رود با به پایان رسیدن فصل او اولین بازیکنی باشد که از جمع سفیدپوشان جدا خواهد شد. 

به گزارش مهر، مطبوعات اسپانیا اشاره کردند که گرت بیل اوضاع خوبی در تیم فوتبال رئال مادرید ندارد و به همین دلیل در صورتی که فروخته شود کسی نباید از این شرایط تعجب کند.

 

او در حال حاضر در چین است، کشوری که با والدبباس، زمین تمرینی رئال مادرید، مایل‌ها فاصله دارد، اما این فاصله فقط بین دو کشور نیست، بلکه معادل همان فاصله‎ای است که او از رئال مادرید گرفته است. در هفته‎های اخیر مخصوصا فاصله بین این بازیکن با اعضای تیم، کادر فنی، بازیکنان و مدیران زیاد شده است.

 

در واقع او مدت‎هاست که بازیکن ترکیب اصلی رئال نیست، اما با دفاع‌ها و حمایت‎هایی که زیدان در رسانه‎های عمومی از او کرده توانسته کاری کند که فاصله او از تیم اصلا مشخص نشود.

 

پیش از این هم روزنامه‎های اسپانیایی خبر داده بودند که بیل آینده‎ای در رئال مادرید ندارد و احتمالا در فصل آینده شاهد ادامه کار او در تیم نخواهیم بود. او دیگر در باشگاه اعتباری ندارد و مصدومیت‎های بیش از اندازه باعث شدند او نتواند انتظارات را در تیم برآورده کند.

 

یک منبع آگاه خبر داده این بازیکن دیگر رابطه قبل را به بازیکنان هم ندارد و حالا بیشتر از هر زمانی خودش را از تیم دور می‏‌بیند. اتفاقی که باعث شده برای استراحت به چین برود و بعد هم احتمالا شروع به بررسی پیشنهاداتش خواهد کرد. او بازیکن بزرگی است و قرار بود جانشین رونالدو در این تیم باشد، اما حلا شرایط طوری شده که لوکاس واسکز و مارکو آسنسیو در اولویت برای زیدان هستند و اگر در مشکلی نداشته باشند بیل باید پشت سر آن‌‎ها باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------