تشکیلات سازمان لیگ بزرگتر از فتاحی‌ ندارد؟



  اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی, فتاحی‌
قانون لغو بازی‌ها برای تیم‌هایی که بیش از 3 ملی‌پوش دارند برای کدام لیگ است؟ 

 فقط نگاهی کنید به ادبیات مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در قبال مربیان شاخص فوتبال لیگ.

 

 استقلالی‌ها هیچ طوری باور نمی کنند که باید با 5 ملی پوش و در فاصله 24 ساعت بعد از بازگشت بازیکنان شان در لیگ بازی کنند. تیمی که در همه ماه‌های اخیر کمتر از دو ملی پوش داشت ، این روزها متحول شده و 5 ملی پوشانش 5 نفر هستند. حالا آنها ملی پوشان را روز هشتم در تهران تحویل می گیرند و عصر روز نهم باید در لیگ برتر بازی کنند.

 

چرا این اتفاق برای این تیم افتاده؟ دلیلش ساده است ، سازمان لیگ می گوید باشگاه با این خواسته موافقت کرده بوده. سرمربی این تیم اما درست مثل برانکو گفته است این برنامه منطقی نیست و از واژه آماتور برای برنامه ریزی لیگ استفاده کرده است.

 

در پاسخ ، سعید فتاحی با لحنی تند پاسخ داده که چرا به برنامه لیگ انتقاد می شود. آنها که به بهانه حمایت از تیم ملی و حمایت از تیم های دیگر لیگ برتر دستی در برنامه مسابقات نبرده اند ، چنین عصبی به به برانکو و شفر پاسخ می دهند. دو مربی صاحب سبکی که توانستند به مهمترین سرمایه های معنوی فوتبال ایران دوباره هویت ببخشند. اینکه یکی از مدیران میانی فوتبال ایران با این ادبیات به سرمربیان دو تیم اصلی فوتبال ایران پاسخ می دهد ، فقط یک دلیل دارد. اینکه بزرگترهای آن نهاد خواستند پشت یک مدیر میانی سنگر بگیرند. اینکه نخواستند خودشان با ادبیاتی صحیح پاسخگوی تصمیمی باشند که گرفتند و بخواهند از کرده شان دفاع کنند!

 

این ادبیات تهاجمی درباره دو مربی که تیم شان دارد تیم ملی را در سال جام جهانی تغذیه می کند و حالا گلایه ای از شرایطی دارند که در این مسیر به آنها تحمیل شده است را با چه متری بر خود واجب دانسته اید. بد نیست یادتان باشد در همان سازمان لیگ و همین یکی دو سال قبل به بهانه بازی بازیکنان تیم هایی در تیم امید که بیش از 3 بازیکن بودند ، بازی ها را تعویق کردید !

 

اگر این قانون هست که باید از آن استفاده می کردید. با چه متری تیم ها باید در فاصله یکروز از بازیکنان شان در ترکیب های شان استفاده کنند؟ اگر 5 بازیکن را بازی بدهند و مصدوم شوند ، چه بلایی سر فوتبال ملی مان در مسابقات آسیایی و جام جهانی می آید؟

 

اگر هم سرمایه های شان را بازی ندهند که به تیم شان لطمه می خورد. پرسپولیس در مسیر قهرمانی به چالش می خورد و استقلال شانس رسیدنش به نایب قهرمانی سخت می شود. این حاصل تلاش آنها برای ساختن بازیکنان خوب ملی است! اقلا اگر کمک شان نمی کنید و دست تان بسته است ، اقلا کاری نکنید که لحن تان ، درخور نباشد. جایگاه استقلال و پرسپولیس ، بقدری بالاست که اگر نیاز به پاسخ باشد ، رئیس آن تشکیلات بیاید و جواب بدهد نه مسئول برگزاری بازی ها !

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------