آمار فوق‌العاده بیرانوند در آسیا



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی , بیرانوند
علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس در دیدار با نسف قارشی باز هم دروازه تیمش را بسته نگه داشت تا چهارمین کلین شیت در مرحله گروهی رقابت های این فصل لیگ قهرمانان آسیا را انجام دهد. 

به گزارش خبرآنلاین، علیرضا بیرانوند با کلین شیت در دیدار دوشنبه برابر نسف قارشی ازبکستان توانست تعداد بازی های بدون گل خورده در لیگ قهرمانان آسیا را به عدد ۱۰ برساند. دروازه بان شماره یک تیم ملی کشورمان، پیش از حضور در پرسپولیس، همراه با نفت تهران هم در این رقابتها به میدان رفته بود و در دو بازی کلین شیت کرد. بیرانوند پس از پیوستن به پرسپولیس، در فصل گذشته در ۴ بازی کلین شیت کرد. با اضافه شدن ۴ کلین شیت دیگر در کارنامه علیرضا بیرانوند در رقابت های فصل جاری، تعداد بازی هایی که این دروازه بان بلند قامت دروازه تیمش را بسته نگه داشته، دو رقمی شد و به عدد ۱۰ رسید.

 

این در حالی است که رکورد ثبت بیشترین کلین شیت در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بیست بازی است که این تعداد کلین شیت طی حداقل هفت فصل حضور به دست آمده است. اما علیرضا بیرانوند در سه فصلی که همراه با نفت تهران و پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده، تا کنون ۱۰ کلین شیت داشته و با ادامه این روند، بعید نیست که زودتر از آنچه که تصور شود، در آسیا هم به عنوان آقای کلین شیت شناخته شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------