طارمی و پرسپولیس در آسیا به هم می‌رسند



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,لیگ قهرمانان آسیا
در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، احتمال دارد تیم‌های پرسپولیس ایران و الغرافه قطر به مصاف هم بروند.  

به گزارش خبرآنلاین؛ در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه C ، پرسپولیس ایران مقابل نسف قارشی به تساوی صفر بر صفر رسید و السد هم با پیروزی ۲ بر یک مقابل الوصل صعود خود به مرحله بعد را قطعی کرد.

 

صعود سرخپوشان پایتخت و شیرهای قطری به مرحله حذفی قطعی است اما آنها برای مشخص شدن تیم صدرنشین، باید در چارچوب هفته ششم در تهران به مصاف هم بروند و در صورت برد پرسپولیس، شاگردان برانکو تیم نخست جدول گروه C لقب می گیرند و در صورتیکه نتیجه دیگری بدست آید، یاران پورعلی گنجی صدرنشین گروه سوم مسابقات خواهد شد.

 

۲ تیم گروه C باید با تیم های صعود کننده گروه نخست دیدار کنند که الاهلی با ۸ امتیاز به احتمال زیاد صعود می کند و از میان تیم های الجزیره و الغرافه که ۲ تیم ۵ امتیازی هستند، یک تیم به مرحله حذفی راه می یابد. تقابل امشب ( سه شنبه ) ۲ تیم اماراتی و قطری ( الجزیره و الغرافه ) بسیار مهم است و در صورت برد الغرافه و کسب مقام دومی و پیروزی پرسپولیس مقابل السد، این ۲ تیم باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم بروند.

 

تقابل این تیم از این نظر مهم است که الغرافه، مهدی طارمی را در اختیار دارد و تقابل این بازیکن با پرسپولیس می تواند دیدنی باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------