زیدان: به رونالدو حسودی می‌کنم



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,رونالدو زیدان
سرمربی رئال مادرید گفت که به خاطر گل زیبای ستاره تیمش مقابل یوونتوس به او حسادت می‌کند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از  آس، رئال مادرید سه‌شنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توانست با سه گل یوونتوس در تورین شکست دهد. زین الدین زیدان پس از این پیروزی مهم گفت‌: یوونتوس لحظات خوبی در این بازی داشت. آنها ما را به دردسر انداختند اما ما توانستیم به خوبی از این شرایط عبور کنیم. نتیجه‌ سه بر صفر بهترین نتیجه‌ ممکن  در بازی خارج از خانه است. خیلی خوشحال هستم. همه باید خوشحال باشیم، پیروزی سه بر صفر در زمین یوونتوس کمتر اتفاق می افتد.

 

سرمربی رئال مادرید به درخشش کریستیانو رونالدو و گل فوق‌العاده‌ او از طریق قیچی برگردان اشاره کرد و گفت‌: من نیز مانند دیگران هستم. درست است که اکنون سرمربی هستم اما طرفدار فوتبال هستم. به خاطر گلی که به ثمر رساند خوشحال هستم. او بازیکن متفاوتی است و می‌تواند چنین کارهایی را انجام دهد. ما خوشحال هستیم که او را در اختیار داریم. گل رونالدو می‌تواند یکی از زیباترین گل‌های تاریخ فوتبال محسوب شود. از این اتفاق خوشحال هستم اما کمی به او نیز حسادت می‌کنم.

 

جان لوئیجی بوفون پس از این بازی به ارزشمندی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو اشاره کرد که مانند دیگو آرماندو مارادونا و پله هستند. زیدان در این رابطه اظهار کرد: گل رونالدو من را به یاد گل‌های دیگر نیانداخت. بوفون حتما دلایل خاص خودش را در این رابطه دارد نباید چنین بازیکنانی را زیر سایه کسی قرار داد.

 

سرمربی فرانسوی در ادامه‌ به عملکرد ایسکو اشاره کرد و گفت‌: او بازی فوق‌العاده‌ای را انجام داد و به خاطر او خوشحال هستم. ایسکو شخصیت دارد و می‌داند که چگونه بازی کند. او در بین خطوط بازیکن مهمی محسوب می‌شود. گل نخست با پاس او به ثمر رسید. 10 – 15 ‌دقیقه نخست بازی به همراه رونالدو فوق‌العاده‌ عمل کرد و توانستند حریف را تحت فشار قرار دهند. از بازی ایسکو خوشحال هستم. همچنین از بازی تمامی تیم نیز خشنودم. این نتیجه‌ با یک کار گروهی به دست آمد.

 

زیدان به ارزشمندی گرت بیل اشاره کرد و گفت‌: بیل پشت سر مارکو آسنسیو و لوکاس واسکس قرار ندارد. او در این شب وارد میدان نشد چون به بازیکنان دیگری در زمین نیاز داشتم. از بیل در بازی‌های بعدی حتما استفاده خواهم کرد. ما یکشنبه داربی مادرید را پیش رو داریم و باید برای این بازی خودمان را آماده کنیم.

 

سرمربی فرانسوی در مورد حضور احتمالی‌اش در یوونتوس اظهار کرد: در حال‌ حاضر در رئال مادرید خشنود هستم. این باشگاه بزرگ است و تاریخ ارزشمندی دارد. در این جا می‌توانم به نتایج مورد نظر دست پیدا کنم و تا زمانی که من را بخواهند در مادرید خواهم ماند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------