والورده: این پیروزی به راحتی به دست نیامد



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی ,بارسلونا
سرمربی آبی اناری‌ها از پیروزی که برابر رم به دست آورد خوشحال است البته او دوست می داشت که دروازه تیمش بسته می ماند.

 به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، بارسلونا در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کار راحتی پیش رو داشت و در خانه رم توانست با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی برسد تا از همین الان صعود خود را به دور بعد تا حدود زیادی جشن بگیرد. ارنستو والورده طبیعی است که از این پیروزی ارزشمندی که تیمش به دست آورد خوشحال باشد.

 

او در نشست خبری بعد از بازی گفت: رم تیم خوبی نشان داد و اصلا این پیروزی به راحتی به دست نیامد. آنها بازی را خوب شروع کردند و انگیزه بالایی برای متوقف کردن ما داشتند. تلاش کردیم تا فشار آنها را کنترل کنیم. در نیمه دوم وضعیت بهتر شد و فضاهای بیشتری را به دست آوردیم و همین باعث شد تا هم گل های زیادی بزنیم و هم دروازه ما باز شود.

 

سرمربی آبی اناری ها ادامه داد: بازیکنان رم دو بار دروازه خودی را باز کردند اما ما به چنین چیزهای اهمیت نمی‌دهیم. آیا این مشکل ما است که تیم حریف دروازه خود را باز می کند؟ چه کار باید بکنیم؟ آیا باید ناراحت شویم؟ به هر حال تیم ما به گل رسیده و طبیعی است که خوشحال باشیم.

 

او درباره تعویض بوسکتس گفت: او در نیمه دوم احساس درد داشت و از من خواست تا تعویضش کنم و به همین خاطر او را از بازی بیرون کشیدیم.

 

والورده درباره اشتباه ترشتگن گفت: او می خواست که مهاجم حریف را دریبل کند. به هر حال اشتباه بدی مرتکب شد و خود او هم عذرخواهی کرد.

 

سرمربی آبی اناری ها در پایان سخنان خود گفت: نتیجه خوبی به دست آوردیم و از این پیروزی خوشحال هستیم اما ترجیح می دادم که به جای پیروزی چهار بر یک با نتیجه سه بر صفر به پیروزی می رسیدیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------