جلسه تاج و کی روش ؛ سرمربی را آرام می‌کند؟



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی , کی روش
هرچند از محتویات جلسه هیچ چیزی هنوز به بیرون درز نکرده است اما احتمالا سرمربی تیم ملی می تواند آنچه می خواهد از رییس فدراسیون فوتبال و بعد تیم های لیگ برتری بگیرد. اگر جنین نباشد در روزهای آینده باید منتظر پست های ادامه دار کی روش بود و اگر جلسه موفقیت آمیز باشد سرمربی تیم ملی از ادامه دادن پست های انتقادی‌اش دست برخواهد داشت. 

سرمربی تیم ملی و رییس فدراسیون فوتبال جلسهای 5 ساعتی را در ساختمان پک برگزار کردند.

 

به گزارش عصرایران ، پس از دو پست سریالی و فیس بوکی سرمربی تیم ملی که اعتراض به عدم آمادگی بازیکنان بود میشد پیش بینی کرد که جلسهای در پیش است. جلسه ای که در آن رییس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی به توافقاتی برسند. ایسنا امروز خبر از برگزاری این جلسه به مدت 5 ساعت داده است.

 

البته طبق خبر منتشر شده در جلسه اول  مسوول مسابقات سازمان لیگ برتر نکته های برگزاری لیگ را شفاف سازی کرده و پس از آن جلسه‌ای میان رییس فدراسیون و سرمربی تیم‌ملی برگزار شده است.

 

هرچند از محتویات جلسه هیچ چیزی هنوز به بیرون درز نکرده است اما احتمالا سرمربی تیم ملی می تواند آنچه می خواهد از رییس فدراسیون فوتبال و بعد تیم های لیگ برتری بگیرد. 

 

اگر جنین نباشد در روزهای آینده باید منتظر پست های ادامه دار کی روش بود و اگر جلسه موفقیت آمیز باشد سرمربی تیم ملی از ادامه دادن پست های انتقادیاش دست برخواهد داشت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------