من باشم دایی هم سرمربی سایپا می‌ماند



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی ,علی دایی
مدیرعامل باشگاه سایپا می‌گوید ادامه کار این باشگاه با علی دایی قطعی است. 

رضا درویش در گفتگو با  مهر، با اشاره به بردهای اخیر تیم فوتبال سایپا و باقی ماندن این تیم در کورس کسب سهمیه آسیایی، گفت: ما در نیم فصل اول حداقل ۶ امتیاز را به خاطر اشتباهات داوری از دست دادیم ولی علی دایی روی مسائل روحی و روانی تیم کار کرد و خوشبختانه توانستیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. سایپا سه فینال دیگر در پیش دارد و ان شاءالله با برنده شدن در این سه فینال، کسب سهمیه خود را قطعی می کنیم.

 

وی افزود: همانطور که دایی گفت ما نباید به بازی حریفانمان کاری داشته باشیم. تکلیفمان دست خودمان است و اگر نتایج خودمان را بگیریم، حتما صاحب سهمیه می شویم.

 

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره اینکه علی دایی گفته بود ادامه فعالیتش در سایپا منوط به نظر مدیران باشگاه است، گفت: ما با افتخار در خدمت دایی هستیم. دایی فصل بعد هم با سایپا قرارداد دارد. ان شاءالله که در خدمت دایی هستیم و در آسیا هم با او حضور می یابیم. اگر من باشم که قطعا دایی سرمربی خواهد بود.

 

درویش درباره احتمال جدایی بازیکنان سایپا از جمله علی قلی زاده و مهدی ترابی تصریح کرد: فعلا تمام فکر و ذکر بچه ها، سه بازی باقیمانده لیگ است. بعد از اتمام بازی ها، با بازیکنان مذاکره می کنیم. همین که تیم سهمیه بگیرد، این بازیکنان هم تمایل پیدا می کنند در سایپا بمانند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------