پایان مصائب دختران بسکتبالیست/ تیم نفت آبادان فردا عازم اردن می‌شود



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی ,بسکتبال
مدیر باشگاه پالایش نفت آبادان از اعزام تیم بسکتبال دختران نفت آبادان به اردن خبر داد.

به گزارش ایسنا، پس از ماجراهای عجیب و غریبی که برای تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان اتفاق افتاد بالاخره وزارت نفت مجوز اعزام این تیم به رقابت‌های غرب آسیا در اردن را صادر کرد و تیم بسکتبال بانوان نفت بامداد فردا از طریق دوحه به امان پایتخت اردن سفر خواهد کرد.

 

احمد پارو، مدیر باشگاه پالایش نفت آبادان با تایید این خبر به ایسنا گفت: خوشبختانه موضوع حل شده و تیم به اردن اعزام خواهد شد. به هر حال ما زیرمجموعه وزارت نفت هستیم و با توجه به اینکه سفر برون مرزی است باید مجوز وزارت نفت را برای تیم می‌گرفتیم. با توجه به تعطیلات و طولانی شدن پروسه، ابتدا این مجوز از شورای ورزش وزارت نفت گرفته نشده بود و این مشکلات به وجود آمد.

 

او ادامه داد: خدا را شکر با درایت مسئولان وزارت نفت و تلاش‌های دوستان ما در امور ورزش پالایش نفت آبادان، مجوز اعزام تیم بانوان به غرب آسیا صادر شد و تیم 1:15 دقیقه بامداد فردا راهی اردن می‌شود.

 

رییس امور ورزش پالایش نفت آبادان به ایسنا گفت:‌ واقعا فشار زیادی روی ما وجود داشت. حضور در این مسابقه‌ها برای ما اهمیت بالایی دارد و واقعا مدیرعامل پالایش نفت تلاش زیادی کرد و دوستان ما در وزارت ورزش نیز همکاری کامل را انجام دادند تا این تیم بتواند به اردن سفر کند.

 

به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان قرار بود عصر دیروز راهی اردن شود که به دلیل صادر نشدن مجوز از وزارت نفت نتوانست راهی این کشور شود. پس از آن تلاش‌ها آغاز شد تا شرایط سفر دختران بسکتبال نفت مهیا شود اما پس از ساعت‌ها معطلی تیم بامداد امروز فرودگاه را ترک کرد و دختران بسکتبالیست به خانه‌هایشان بازگشتند. با وجود این اتفاق تلاش‌ها ادامه داشت و بالاخره مجوز صادر شده و تیم بسکتبال نفت آبادان فردا به اردن می‌رود. 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------