واکنش رئیس PSG به جدایی امری و جذب توخل



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی ,پاری ‌سن‌ ژرمن
رئیس باشگاه پاری ‌سن‌ ژرمن به پایان همکاری با اونای امری و جذب توماس توخل واکنش نشان داد. 

به گزارش ایسنا و به نقل از  اکیپ، پاری ‌سن‌ ژرمن ‌در حساس ترین بازی هفته سی و سوم رقابت‌ های لیگ فرانسه از موناکو پذیرایی کرد و توانست با پیروزی پرگل در آن قهرمانی خود را قطعی کند.

 

خبرهای زیادی درباره پایان کار امری با تیم پاریسی به گوش می رسد و این باعث شد تا بعد از نهایی شدن قهرمانی این تیم از رئیس باشگاه این سوال پرسیده شود. ناصر الخلیفی در این باره، گفت‌: امری تا پایان فصل جاری با ما قرارداد دارد و او باید به کار خود تا پایان قراردادش ادامه‌ دهد.

 

رئیس باشگاه پاری ‌سن‌ ژرمن درباره این سوال که آیا با توماس توخل قرارداد امضا شده است، این گونه پاسخ داد: هرگاه با مربی قرارداد امضا کنیم آن را اعلام خواهیم کرد. تا در حال‌ حاضر هیچ کاری انجام نداده‌ایم. امری سرمربی ما است و خوشبختانه توانستیم با نتیجه‌ 7 بر یک به پیروزی برسیم. امری تا پایان فصل قرارداد دارد و فکر کنم که جواب سوال شما را به خوبی دادم.

 

پاری ‌سن‌ ژرمن با پیروزی که برابر موناکو به دست آورد 87 امتیازی شد و پنج هفته باقی‌ مانده به پایان لیگ فرانسه توانست با 17 امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود قهرمانی اش را قطعی کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------