استدلال عجیب عضو هیات مدیره استقلال برای عدم پرداخت جریمه AFC



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی ,استقلال
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید پرداخت جریمه ۵ هزار دلاری کنفدراسیون فوتبال آسیا به وی ارتباطی ندارد و برای این مسئله استدلال عجیبی را مطرح می‌کند.

به گزارش مهر، حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال حدود دو هفته پیش بود که به خاطر صحبتهایش علیه داور بازی رفت با العین امارات، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به مبلغ ۵ هزار دلار جریمه شد. در حکم AFC آمده بود که زمانی برای پرداخت این پول ۳۰ روز فرصت دارد.

 

از زمان اعلام این حکم بحث های مختلفی درباره اینکه چه کسی باید این جریمه را پرداخت کند مطرح شد. اینکه زمانی شخصا و از جیب خودش باید این پول را بدهد و یا اینکه باشگاه استقلال باید جور صحبتهای زمانی را بکشد؛ آنهم در شرایطی که باشگاه نقشی در این جریمه نداشته است.

 

این جریمه عجیب و غریب، حتی واکنش مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان را هم در پی داشت و نقل قولی از وی منتشر شد مبنی بر اینکه زمانی خودش مسئول پرداخت این جریمه است و نباید از حساب باشگاه پولی به حساب AFC واریز شود.

 

با این حال آنطور که از صحبتهای حسن زمانی برداشت می شود، وی پرداخت این جریمه را به باشگاه واگذار کرده و انتظار دارد استقلال در این وضعیت ۵ هزار دلار را پرداخت کند. زمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با استدلالی عجیب اعلام کرد که پرداخت این جریمه به وی ارتباطی پیدا نمی کند!

 

انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه های استقلال و پرسپولیس با این نیت انجام می شود که آنها بتوانند سنگی را از جلوی پای این باشگاه ها بردارند و از بار مشکلات مالی بکاهند؛ در حالی که به نظر می رسد در باشگاه استقلال خلاف این امر در جریان است.

 

مشروح سئوال و جواب خبرنگار مهر با حسن زمانی درباره اینکه چه کسی مسئول پرداخت جریمه مصاحبه او است، در ذیل می آید:

 

*  آقای زمانی! وضعیت جریمه شما از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا چه شد؟ آیا اقدامی برای پرداخت این جریمه کرده اید؟

حسن زمانی: باشگاه دنبال این موضوع است. ببینیم برنامه به چه صورت می شود.

 

* آیا شما درخواست استیناف و تجدید نظر در این حکم را داده اید؟

- این برنامه ها و هر موضوعی که باشد شخص دنبالش نمی رود. باشگاه از طریق قسمت هایی که لازم است پیگیری می کند.

 

* آیا خودتان این جریمه ۵ هزار دلاری را پرداخت می کنید؟

- اصلا چنین چیزی نیست (کمی مکث می کند) ما چیز خاصی مطرح نکردیم که باعث جریمه شود. در رای، اینکه چقدر صحت داشته باشد نوشته اند بعد از بازی العین عامل اغتشاش شده ایم. مصاحبه ای که بعد از بازی انجام می شود چه تاثیری می تواند داشته باشد؟ ما گفتیم AFC رسیدگی کند. می تواند رسیدگی هم نکند. چیز خاصی هم نگفتیم.

 

* آیا اگر این رای برنگردد، خودتان شخصا این جریمه را می دهید؟

- اصلا چیزی به من ارتباط ندارد!

 

* یعنی باید باشگاه جریمه مصاحبه شما را بدهد؟

- این موضوع در حال رسیدگی است. چیزی اتفاق نیفتاده است.

 

* اما وزیر ورزش گفته است باشگاه نباید این جریمه را بدهد و فردی که این مصاحبه را انجام داده موظف به پرداخت پول است.

- پیش از این مسائلی در باشگاه رخ داده و افرادی بوده اند که بیش از ۲۰، ۳۰ میلیارد تومان به باشگاه ضرر زده اند. اگر قضیه اینطور باشد که باید برویم دنبال آنها و بگوییم بیایید این ضررها را جبران کنید. ما این مسئله را قبول نداریم. من نه توهین کردم و نه چیزی گفتم. فقط درخواست رسیدگی کردیم برای احقاق حق باشگاه؛ والسلام!

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------