صدای اعتراض پرشورها شنیده می‌شود؟/دل هواداران برای تراکتورسازی محبوب تنگ شده‌است



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی ,تراکتورسازی
هواداران تراکتورسازی این روزها بدترین دوران خودشان را تجربه می‌کنند. 

به گزارش خبرآنلاین؛ این روزها در فوتبال ایران اوضاع برای دو تیم شهرستانی همیشه مدعی اصلا خوب نیست. سپاهان و تراکتورسازی که زورهای آخر را برای فرار کسب نتایج می زنند.

 

در این بین اما وضع تبریزی ها به نظر بدتر است. آنها روز گذشته در بازی تشریفاتی خود مقابل الغرافه هم شکست خوردند تا به طرز فاجعه باری از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف شوند. نکته قابل توجه بازی دیروز صدای روی سکوها بود. طرفدارانی که همیشه پشت تیم شان بودند، بعد از گل حریف خوشحالی کردند و تقریبا نود دقیقه سعی داشتند اعتراض خود را به گوش سرمربی و مسئولین، از جمله آجرلو برسانند.

 

بعد از بازی اما ساغلام سرمربی تراکتور در ادامه رفتار عجیبش در قبال طرفداران از این گفت که آها اگر می خواهند این چنین اعتراض کنند بهتر است به استادیوم نیایند. این اما بدون شک چیزی نیست که هوادار می خواهد. هواداری که کلی زحمت کشیده تا پرشور فوتبال ایران لقب بگیرد، حالا فقط می خواهد صدای اعتراضش را به گوش همه برساند. تراکتوری ها بعد از بازی و در فضای مجازی هم به مطرح کردن خواسته های خود ادامه دادند و از این گفتند که چنین تیمی با اینطور سازماندهی نمی خواهند و دل شان برای تراکتور محبوب تنگ شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------