نامداری : العین وحشتناک تیم خوبی بود/ به مهدی رحمتی بابت رکوردزنی تبریک می گویم



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی ,استقلال
اشکان نامداری مربی دروازه‌بانان استقلال از نتایجی که این تیم کسب می‌کند رضایت کامل دارد. نامداری معتقد است استقلال یک ماه سخت در پیش دارد و باید بتواند همچون گذشته موفق عمل کند. 

به گزارش ایلنا، اشکان نامداری مربی دروازه‌بانان استقلال از نتایجی که این تیم کسب می‌کند رضایت کامل دارد. نامداری معتقد است استقلال یک ماه سخت در پیش دارد و باید بتواند همچون گذشته موفق عمل کند. با مربی استقلال درخصوص برد برابر الهلال، حریف استقلال در مرحله بعد و همچنین فینال جام‌حذفی صحبت کردیم.

 

برد خوبی را مقابل الهلال به دست آوردید.

خداراشکر بازی خوبی را مقابل الهلال عربستان به نمایش گذاشتیم. آنها در این بازی انگیزه زیادی برای بردن داشتند و خیلی تلاش کردند که به سه امتیاز برسند اما در نهایت ما بودیم که اقتدار فوتبال ایران را در آسیا نشان دادیم.

 

فکر می‌کردید در این گروه و در پایان مرحله مقدماتی صدرنشین شوید؟

شفر از روز اول هم به ما گفت فقط به دنبال صعود از این گروه نباشید بلکه ما باید در این گروه صدرنشین شویم و ناکامی‌های فصل گذشته را جبران کنیم.

 

دوست دارید در مرحله بعدی با کدام تیم برخورد کنید؟

از یک سو خوشحالیم که یک تیم ایرانی به مرحله بعدی صعود می‌کند و از طرفی دیگر دوست داریم با تیمی بازی کنیم که خارجی باشد و به جو ورزشگاه آزادی و حضور هواداران‌مان عادت نداشته باشد. باید تشکر کنم که در تمام بازی‌هایی که در ورزشگاه آزادی داشتیم، هواداران زیادی از ما حمایت کردند.

 

مهدی رحمتی توانست در بازی برابر الهلال به رکورد 20 کلین‌شیت در آسیا برسد.

در ابتدا جا دارد به رحمتی بابت این اتفاق تبریک بگویم. همچنین حسینی هم که در لیگ برتر رکورددار است. جالب است رکوردها یک‌به‌یک برای استقلال می‌شوند.

 

خیلی‌ها می‌گویند الهلال نسبت به فصول گذشته ضعیف شده بود.

این الهلال همان تیم سابق بود. در بازی مقابل ما فقط یک مهاجم‌شان حضور نداشت. البته این را هم درنظر بگیرید که در تیم ما هم شش بازیکن حضور نداشتند. شما به این هم نگاه کنید که العین وحشتناک تیم خوبی است اما دیدید که مقابل ما حرفی برای گفتن نداشتند.

 

فرشید اسماعیلی و حسین حسینی بازیکنانی بودند که در کویت جا ماندند. علت این امر چه بود؟

من در هواپیما فهمیدم که حسینی حضور ندارد. فکر می‌کنم به خاطر این بود که پرواز ما تغییر کرد و برخی از بازیکنان مجبور بودند با پرواز دیگری بازگردند.

 

در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر اینکه حسینی تا پایان فصل نیمکت‌نشین خواهد شد و رحمتی در فینال حذفی بازی خواهد کرد شنیده می‌شود.

هنوز هیچ چیزی معلوم نیست و شفر هفته به هفته براساس شرایط به وجود آمده ترکیب تیم را می‌چیند. اینکه مهدی هم در فینال بازی کند هنوز معلوم نیست.

 

چند روز آینده در فینال حذفی بازی سختی مقابل خونه‌به‌خونه در پیش دارید.

بازی خیلی سختی است. ما یک اردیبهشت ماه سخت در پیش داریم و باید مانند اسفند ماه که باعث ثبت رکوردهای خوبی شدیم، این اتفاق بازهم تکرار شود.

 

دوست دارید فینال در کجا برگزار شود؟

برای ما فرقی نمی‌کند فینال کجا برگزار شود چون ما تابع سازمان لیگ هستیم و تلاش می کنیم فقط برنده بازی باشیم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------