رایزنی علی کفاشیان برای گرفتن حق پخش فوتسال



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی ,علی کفاشیان
مسئولان کمیته فوتسال رایزنی‌های خود را برای گرفتن حق پخش مسابقات لیگ برتر فوتسال آغاز کرده‌اند.

به گزارش مهر، بدون شک یکی از بزرگترین چالش‌های فوتسال ایران طی سالهای گذشته نداشتن حق پخش تلویزیونی است که عامل اصلی مشکلات مالی باشگاه ها محسوب می شود. مسئولان کمیته فوتسال در سالهای گذشته تلاش زیادی برای زنده کردن این حق خود داشتند ولی سازمان صدا و سیما زیر بار پرداخت مالی به فوتسال و باشگاه ها نرفته است. حتی بعضی از باشگاه ها با رایزنی با شبکه های استانی و یا شبکه ورزش و پرداخت پول به این شبکه ها، درخواست پخش مسابقاتشان را داشته اند!

 

بالاگرفتن اختلافات فدراسیون فوتبال با صدا و سیما برای گرفتن حق پخش فوتبال، باعث تحرک هایی در کمیته فوتسال در این زمینه شده است. علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال و عباس ترابیان رئیس کمیته فنی در این ارتباط مذاکراتی با چند اسپانسر داشته اند و همین موضوع باعث افزایش امیدها برای پخش اینترنتی و کمک مالی به باشگاه ها شده است.

 

کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: ما با آقای تاج رئیس فدراسیون هم جلسه ای داشتیم. تاج گفت که باید راهکارهایی برای حق پخش پیدا کنیم. باید اسپانسرهایی پیدا کنیم تا دیگر از صدا و سیما استفاده نشود.

 

سلیمانی ادامه داد: علی کفاشیان و عباس ترابیان پیگیر این موضوع هستند و رایزنی هایی با چند اسپانسر داشته اند. شاید شرایط طوری شود که مسابقات از شبکه های سراسری و استانی هم پخش شود و کمک مالی خوبی به باشگاه ها هم بشود. فعلا همه چیز در مرحله مذاکره است و باید دید چه پیش می آید.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------