جباری: بحث من و استقلال پول نیست/ باید پولم را از جیب بدهند/ هر وقت خودم بخواهم خداحافظی می‌کنم



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی ,استقلال
بازیکن پیشین استقلال می‌گوید که در ماجرا او و استقلال، بحث گرفتن پول از این تیم برایش مهم نبوده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ مجتبی جباری درباره حکمی که کمیته تعیین وضعیت به خاطر شکایت او از باشگاه استقلال صادر کرده اظهار کرد: در من دیروز از حکم جریمه باشگاه استقلال آگاه شدم. در شکایتی که مطرح کردم فقط قصد دفاع از خودم را داشتم. من می‌دانم که آقای وثوق احمدی بررسی‌های زیادی درباره این موضوع انجام داده است.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه استقلال پیگیر پرونده شما در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان بود گفت: نه پیگیر نبودند و حتی به کمیته تعیین وضعیت هیچ مدرکی هم ارائه ندادند و فکر می‌کردند به راحتی می‌توانند با یک بازیکن فسخ قرارداد کند.

 

بازیکن سابق استقلال در پاسخ به این سوال که آیا امیدوار به اجرا شدن حکم درمورد استقلال است، تصریح کرد: خوشبختانه کمیته تعیین وضعیت این قول را داده است که باشگاه باید تا یک ماه این پول را پرداخت کند وگرنه از نقل و انتقالات محروم می‌شود. آقای وثوق احمدی در کمیته تعیین وضعیت تا حکم‌ها اجرایی نشود نمی‌گذارد که باشگاه‌ها فعالیت کنند.

 

او در گفت‌وگویی که با برنامه "تهران ورزشی" داشت افزود: ارزشی برای جایگاه بازیکنان قائل نیستد. باور کنید که بحث پول نیست و بحث احترامی است که باید گذاشته شود. آن‌ها هیچ دلیلی برای کنار گذاشتن جباری اعلام نکردند. به جای آن اعلام می‌کنند که ما قرار نیست هیچ پولی به جباری پرداخت کنیم اما اصلا برای من در این ماجرا پول مهم نیست. من در زمان امضا قرارداد با استقلال هیچ سخت‌گیری نداشتم اما آن‌ها کارهایی کردند که این مشکلات پیش آمد. مدیران استقلال باید پول من را از جیب خود پرداخت کنند نه از بودجه استقلال.

 

جباری در ادامه درباره فعالیت اتحادیه بازیکنان بیان کرد: خیلی مسائل است که اتحادیه بازیکنان باید به آن بپردازد مانند گرفتن حق و حقوق بازیکنان. ان‌شاءالله در سال آینده کارهای مثبتی در جهت احقاق حق بازیکنان انجام می‌دهیم.

 

او درباره شرایط استقلال در زمان حضور شفر هم گفت: استقلال خیلی بهتر شده است و همه از نتایج استقلال راضی هستند. امیدوارم این روند مثبت با قهرمانی ادامه پیدا کند و استقلال بتواند در فصل آینده درخشان‌تر ظاهر شود.

 

بازیکن سابق استقلال در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل آینده فوتبالش را ادامه می‌دهد، اظهار کرد: من تمریناتم را برای سال آینده آغاز کردم. من تمریناتم را انجام می‌دهم تا بتوانم یکی دو فصل دیگر بازی کنم و هر زمان که خودم بخواهم از فوتبال خداحافظی کنم و به کسانی که فکر می‌کردند می‌توانند فوتبال من را پایان دهند اعلام کنند که نمی‌توانند کاری کنند که فوتبال من به پایان برسد.

 

جباری در پایان درباره شرایط تیم ملی برای حضور در جام‌جهانی فوتبال و بحث لباس‌ تیم ملی گفت: امیدوارم بازی‌های خوبی در جام‌جهانی انجام دهیم. بازی‌های دوستانه خوب و امیدوار کننده‌ای انجام دادیم و بازیکنان در بهترین شرایط خود قرار دارند. ما می‌توانیم از جام‌جهانی بازیکنان زیادی را ترانسفر کنیم. درباره لباس‌ها هم خیلی ما در گیر آن هستیم. حتی در زمان جام جهانی قبلی هم این اتفاق افتاده بود. سوء‌مدیریت باعث این مشکلات می‌شود. زمانی که ما می‌توانیم از فروش لباس تیم‌ملی درآمدزایی کنیم این اتفاقات رخ می‌دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------