آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

برانکو نامزد سرمربیگری تیم التعاون عربستان



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی , برانکو
روزنامه الریاضیه عربستان مدعی شده است که به دلیل اختلاف نظر مدیران باشگاه التعاون با «ژوزه گومز» سرمربی این تیم، سران باشگاه در پی جذب «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران هستند. 

به گزارش ایرنا، این نشریه ورزشی روز دوشنبه در گزارشی نوشت: برانکو یکی از گزینه های تصدی هدایت تیم التعاون عربستان است.

 

الریاضیه گفته است، دلیل اختلاف نظر مدیران باشگاه التعاون با سرمربی پرتغالی و فعلی خود؛ یکی از دستیاران تیم است که مدیران باشگاه علاقه ای به ادامه فعالیت او ندارند ولی «ژوزه» اصرار به ادامه حضور او در کنار سایر اعضای کادر فنی تیم التعاون دارد.

 

این نشریه ورزشی عربستانی در ادامه گزارش خود آورده است: نتایج مذاکرات باشگاه التعاون با سرمربی پرتغالی تیم به بن بست رسیده تا مدیران باشگاه گزینه هایی از جمله سرمربی کروات سرخ پوشان تهرانی را برای هدایت التعاون در فصل آینده مطرح کنند.

 

تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران با هدایت برانکو در دو فصل پیاپی موفق به کسب قهرمانی شده است و در لیگ قهرمانان آسیا نیز به عنوان صدرنشین گروه سوم به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها راه یافته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------