قلعه نویی: وقتی استقلال دسته سوم و بی پول بود آقایان کجا بودند؟



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی ,سرمربی تیم فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن مطرح شدن بعضی مباحث در آستانه بازی آسیایی با استقلال را «چیپ» دانست و گفت: وقتی استقلال پول نداشت و در دسته سوم بود، آقایانی که ادعایشان می‌شود کجا بودند؟

به گزارش مهر، امیر قلعه  نویی درباره پیروزی تیم فوتبال ذوب آهن مقابل پرسپولیس گفت: برانکو هم مربی اخلاق مداری است و هم مربی فنی بسیار خوبی است. پرسپولیس نشان داد لیاقت قهرمانی را دارد. پرسپولیس در هفته های گذشته با تمام بازیکنانش بازی نکرد. آنها هم سیاست و برنامه ریزی خودشان را داشتند.

 

وی تاکید کرد: انگیزه ای که بازیکنان پرسپولیس برای بازی با ذوب آهن داشتند به حدی بود که فکر کردم آنها در صورت پیروزی در این بازی قهرمان می شوند؛ در حالی که در بازی های گذشته اینطور نبود!

 

وی افزود: ما در این بازی هم میهمان بودیم. به برانکو به شوخی گفتم به شما خوشامد نمی گویم چون شما میزبان هستید و ما میهمان.

 

سرمربی ذوب آهن خاطرنشان کرد: در نیمه اول وزش باد در عملکرد تیم ها تاثیر داشت و جهت باد بر خلاف حرکت ما بود ولی در نیمه دوم شرایط بهتر شد. پرسپولیس دو توپ روی دروازه ما آورد که یکی از آنها گل شد. بقیه بازی در اختیار ما بود. از بازیکنانم نهایت تشکر را دارم.

 

قلعه نویی تاکید کرد: این مسابقه را با سیستم چهار - دو - سه - یک شروع کردیم و بعد از آنکه گل زدیم و متوجه فشار پرسپولیس شدیم، سیستم را به سه - چهار - سه تغییر دادیم. بازی در مجموع بسیار خوب و تاکتیکی بود. پرسپولیس هم خوب بازی کرد. خوشحالم که تقابل برانکو و قلعه نویی همیشه پرگل و زیبا است.

 

وی درباره ناکامی تیمش در نیم فصل اول و عملکرد درخشان ذوب آهن در نیم فصل دوم گفت: واقعیت را می گویم. ما در نیم فصل اول با ۷ نفر بازی می کردیم. شاید از این هفت نفر هم یک نفر شرایط ایده آل نداشت. نمی خواهم بگویم کم کاری بوده است. بازیکنانی که از ما جدا شدند، تمرکز و کیفیت الان را نداشتند. همین الان لیونل مسی را از بارسلونا بگیرید این تیم یک تیم عادی می شود.

 

سرمربی ذوب آهن یادآور شد: شرایط طوری بود که حتی نمی دانستیم دو تا از این بازیکنان ما سرباز هستند. آنها کم لطفی کرده بودند . همین باعث شده بود خیلی از بازی ها را جلو بیافتیم ولی برد را با تساوی عوض کنیم. ضمن اینکه در نیم فصل دوم آمدن قاسم حدادی فر و مهدی رجب زاده در کنار بازیکنان جدید هم به ما کمک کرد.

 

سرمربی ذوب آهن درباره تقابل با تیم نفت در هفته آینده تصریح کرد: تا ساعت ۱۴:۳۰ امروز که تمرین شروع می شود، حق داریم شادی کنیم. این سخت ترین بازی ماست. حالا اینکه سقوط کرده فرقی ندارد. هومن افاضلی مربی بادانشی است و تحولات خوبی در تیم نفت ایجاد کرد. این بازی برای ما سخت است.

 

قلعه نویی با اشاره به تقابل استقلال و ذوب آهن در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: دوست نداشتیم به استقلال بخوریم چون حیف است یکی از نمایندگان ما حذف شود. به موقع درباره آن بازی حرف می زنم. یقینا باید با تمام وجود فوتبال تاکتیکی بازی کنیم. هر تیمی هم صعود کرد، مبارکش باشد.

 

وی در ادامه به انتقاد از صحبتهایی پرداخت که درباره تقابلش با استقلال مطرح می شود. قلعه نویی گفت: چند سال برای استقلال بازی و مربیگری کردم. ۱۲ بار برای استقلال عمل کردم. نهمی، سیزدهمی، دسته سه و بی پولی استقلال برای ما بود. خیلی از آقایان وقتی استقلال پول نداشت و دسته سه بود گذاشتند و رفتند. وقتی استقلال به کمک نیاز داشت آقایان که ادعا می کنند کجا بودند. یک روز سر فرصت حرفهایم را می زنم.

 

قلعه نویی افزود: خوشحالم به خاطر استقلال از قراردادهای آنچنانی و ۳ میلیاردی گذشتم. می توانید از آقای سعد محمدی مدیر وقت تیم مس بپرسید. می توانید یک مسئله را از رویانیان هم بپرسید. فقط یک مطلبی است من و رویانیان و امیری می دانیم. از رویانیان بپرسید. اگر دوست داشت خودش عنوان می کند.

 

وی تصریح کرد: من سالیان سال برای استقلال زحمت کشیده ام و الان نزدیک به ۱ میلیارد و خرده ای طلب دارم.  وقتی آدم از همه زندگی اش بگذرد ولی یکسری آقایان حرف و حدیثها درست کنند، ناراحت می شود. هنوز دو هفته مانده بازی شروع شود، مسائل چیپی را مطرح کرده اند. اگر آن بازی ها مقابل استقلال بازی کردیم نشان دادیم مکتب استقلال فیرپلی است. اینها در تاریخ می ماند. یکسری آقایان یکسری مسائل را مطرح کرده اند. باید من قلعه نویی با تمام وجودم جایی که مسئولیت دارم کار کنم.

 

سرمربی ذوب آهن که با رادیو جوان صحبت می کرد، اظهار کرد: خوشحالم در تاریخ بازی هایی که من انجام داده ام، معرفت و بازی جوانمردانه بوده است. کسی که از مکتب استقلال بوده آمده جلوی تیم سابقش مردانه کار کرده است.

 

قلعه نویی درباره وضعیتش برای فصل بعد هم گفت: هیچ باشگاهی با من تماس نگرفته است. فکر و ذکر و انرژی ام برای بازی های باقیمانده است. فردا با باشگاه ذوب آهن جلسه ای داریم. آنها تصمیم گیرنده هستند و باید ببینیم آنها مرا می خواهند یا خیر. اگر می خواهند برنامه ها و خواسته هایمان را بگویم. اگر نایب قهرمان شویم باید از نظر نگرشی و فنی ارتقا پیدا کنیم. اگر مرا خواستند و با برنامه های ما موافقت کردند که من هم خوشحال می شوم وگرنه باید تصمیم دیگری بگیرم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------