حقوق قهرمانان و پیشکسوتان واریز می‌شود



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی ,قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
به دنبال انتقادات مطرح شده از سوی تعدادی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش ایران نسبت به قطع حقوق‌شان از سوی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان، قرار است ظرف یکی، دو روز اخیر حقوق معوقه این افراد پرداخت شود. 

به‌ گزارش ‌ایسنا، محمد خرم، مدیر صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان روز چهارشنبه هفته‌ گذشته در نشست خبری خود اعلام کرد بر اساس سیاست‌های جدید این صندوق، حقوق ۵۰ تن از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش ایران قطع شده است.

 

به دنبال این اظهار نظر تعدادی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی ایران در مصاحبه‌های خود با ایسنا با انتقاد شدید از رویکرد مدیر جدید صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان، خواستار واریز حقوق معوقه‌شان شدند. این در حالی بود که برخی از قهرمانان پیشکسوت از وضع مالی چندان خوبی برخوردار نبوده و حتی اجاره نشین هستند.

 

محمد ابراهیم سیف پور، دارنده دو مدال طلای جهان و مدال برنز المپیک که مصاحبه انتقادی او امروز (شنبه) بر روی خروجی خبرگزاری ایسنا قرار گرفت، در تماس با ایسنا که ساعتی پیش انجام شد، عنوان کرد:  مسئولان صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان با بنده تماس گرفتند و اعلام کردند که حقوق چهار ماه معوقه من را ظرف امروز یا فردا واریز خواهند کرد. همچنین حقوق دیگر قهرمانان نیز پرداخت خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------