مردم مهدوی‌کیا را بر حق می‌دانند نه رائفی‌پور بسیار گوی!



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی ,مهدوی‌کیا
مجری معروف در آخرین اظهار نظر خود به دو اسطوره فوتبال ایران توهین کرد. 

به گزارش خبرآنلاین؛ کسی در ایران و آسیا نیست که مهدی مهدوی کیا را نشناسد. موشک آسیا. یکی از با سابقه ترین لژیونرهای ایران در بوندسلیگا و بازیکن تیم قرن باشگاه هامبورگ. بازیکنی که به گفته اکثر کارشناسان، می توان او را با اخلاق ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران نامید. مهدوی کیا 8 سال برای هامبورگ به میدان رفت و یادمان نمی رود هر هفته هواداران آلمانی نام او را در فولکسپارک فریاد می زدند.

 

مهدوی کیا دو بار در فصل‌های ۲۰۰۳-۲۰۰۲ و ۲۰۰۴-۲۰۰۳ از سوی هواداران هامبورگ به عنوان بهترین بازیکن این تیم انتخاب شد و یک بار هم از سوی نشریه معتبر کیکر عنوان بهترین بال راست بوندسلیگا را به دست آورد. حالا یک مجری بسیار گوی در یک جمع به خودش این اجازه را می دهد تا به افتخار فوتبال آسیا، کسی که جایزه بهترین بازیکن سال آسیا را از آن خود کرده توهین کند و بگوید دوغتو تبلیغ کن. سال ها بود که ستاره های ورزشی و سینمایی ما حق تبلیغ نداشتند و نمی توانستند از برند نام خود برای تبلیغات استفاده کنند. حال که این فضا برای ستاره ها و سلبریتی ها فراهم شده بعضی ها که جایی در این فضا ندارند، از تربیون های خود برای توهین به افتخارهای کشور استفاده می کنند. مجری بسیار گوی معروف در آخرین اظهارنظر خود به مهدی مهدوی کیا و کریم باقری در ارتباط با تبلیغات هایی که کرده اند توهین کرده و گفته: "شما را چه به مسائل کشور. شما دوغتو تبلیغ کن."

 

مهدی مهدوی کیا در چند سال گذشته و با افتتاح آکادمی و تیم فوتبال "کیا"، توانسته نونهالان و نوجوانان با استعداد کشور را زیر نظر بگیرد تا بتواند آنها را به مسیر درست هدایت کند. همچنین او در سال گذشته با چند باشگاه اروپایی مذاکره کرد و از آنها پیراهن های اورجینال باشگاه شان را گرفت و در بین نوجوانان و نونهالان زلزله زده سرپل ذهابی تقسیم کرد تا مرهمی کوچک بر زخم عمیق آنها باشد. 

 

بر کسی زحمات ورزشی و انسان دوستانه کریم باقری و مهدی مهدوی کیا پوشیده نیست. ورزشکارانی که همواره پشت مردم بودند و در این سال ها نشان داده اند که درد مردم و جامعه را می فهمند و سعی در بهبود آن هستند.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------