چه به موقع تاج از حال رفت و رو در روی هواداران کریمی قرار نگرفت!



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی , رییس فدراسیون فوتبال
رییس فدراسیون فوتبال در جشن قهرمانی پرسپولیس دچار افت فشار شد. 

به گزارش خبرآنلاین؛ جشن قهرمانی پرسپولیس حواشی جالبی داشت. زمانی که پرسپولیسی ها قرار بود با حضور وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال مدال و جام قهرمانی را بگیرند، یکدفعه مهدی تاج دچار افت فشار می شود و به همراه ساکت استادیوم آزادی را ترک می کند. شاید این افت فشار کمی هم به سود تاج بود تا با علی کریمی و 70 هزار هوادارا پرسپولیس که یک صدا کریمی را تشویق می کردند روبرو نشود.

 

این اتفاق یکبار دیگر هم برای رییس فدراسیون رخ داده بود. زمانی که او برای اهدای جام و مدال در لیگ فوتسال به تبریز رفته بود مورد حمله هوادران تبریزی قرار گرفته بود. آن زمان تبریزی ها از حواشی دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی شاکی بودند و تاج برای تسکین بخشیدن به جو حاکم در تبریز و برای به دست آوردن دل هواداران به این شهر رفت اما نتیجه عکس داشت و هواداران تبریزی اعتراض خود را به رییس فدراسیون نشان دادند. 

 

مهدی تاج پیش از این هم مشکل قلبی داشته و زمانی که رییس فنی تیم های ملی بود و زمان دیدار ایران و کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی 2010، در سئول هم دچار گرفتگی قلب شد و حتی چند سالی از فوتبال دور بود. به نظر می رسد این بیماری کهنه همچنان با رییس فدراسیون فوتبال هست و در روز بازی پرسپولیس هم گریبان او را گرفته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------