رکورد عجیبی که برای دروازه بان ذوب آهن ثبت شد



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی , دروازه بان ذوب آهن
دروازه بان ملی پوش تیم ذوب آهن تنها بازیکن لیگ است که در تمام دقایق همه بازی‌های تیمش در همه مسابقات داخلی و آسیایی حضور داشته است.

به گزارش مهر، محمد رشید مظاهری سنگربان ملی پوش تیم ذوب آهن با ثبت رکورد ۳۳۳۰ دقیقه بازی برای تیمش در ۳ تورنمنت رکورد بیشترین دقایق حضور در فصل را به نام خود ثبت کرد. مظاهری تنها بازیکن لیگ است که ۳۰ بازی در لیگ برتر، ۶ بازی در آسیا و یک بازی در جام حذفی که تمام بازی های تیمش در ۳ تورنمنت است به طور کامل و ۹۰ دقیقه ای به میدان رفت و با ثبت رکورد ۳۳۳۰ دقیقه حضور در میدان به رکورد صددرصد بازی در همه بازی‌های تیمش رسید.

 

مظاهری در تمام بازی‌های تیمش نه آسیب دید، نه محروم شد و نه تعویض تا دارای بیشترین دقایق حضور در این فصل باشد. وی در جریان این ۳۷ باری که در ۳ تورنمنت این فصل به میدان رفت مجموعا ۳۹ گل دریافت کرد که به تفکیک ۳۰ گل در لیگ برتر، ۸ گل در آسیا و یک گل در جام حذفی بود.

 

مظاهری ۱۰ بار در لیگ برتر موفق به ثبت کلین شیت شد و با این تعداد کلین شیت بعد از بیرانوند و سید حسین حسینی، سومین دروازه بان برتر لیگ محسوب می شود. این دروازه بان ملی پوش در دو بازی هم در لیگ قهرمانان آسیا موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش  شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------