آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

بازیکنی که می‌گوید با برانکو مشکلی ندارد چون او مثل یک پدر مهربان است



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی ,پرسپولیس
بشار رسن فصل آینده هم در پرسپولیس خواهد ماند. 

به گزارش خبرآنلاین؛بشار رسن هافک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس حالا خوشحال ترین بازیکن خارجی این تیم به شمار می رود زیرا در اولین تجربه لژیونر شدن، یک قهرمانی به کارنامه اش اضافه شد. او گفت: «می دانستم چه تیمی را در ابتدای فصل انتخاب می کنم و به کجا می روم. پرسپولیس نه تنها در ایران بلکه در عراق و بین ما عراقی ها هم طرفداران بسیار زیادی دارد. این را همه می دانند که پرسپولیس پرتماشاگر ترین تیم آسیاست و این قهرمانی می تواند افتخارات را بیشتر کند.» 

 

او اضافه کرد: «این اولین قهرمانی من با پرسپولیس است اما اطمینان دارم آخرین قهرمانی نیست. روزهای مهمی پیش روی ما وجود دارد و می خواهیم در کنار هم، افتخارات بیشتری بسازیم. خوشبختانه تماشاگران هم همیشه ما را حمایت می کنند. همه ما، نقش مان را می شناسیم و می دانیم وقتی قرار به کسب موفقیت باشد، باید چه کاری انجام بدهیم. من بسیار خوشبین هستم که فصل آینده نیز، فصلی به نام پرسپولیس باشد. در لیگ بعدی ایران می توانیم حتی تعداد پیروزی های مان را بیشتر کنیم و با آمارهایی بهتر، قهرمان شویم. این روحیه و انگیزه برای تکرار موفقیت های دیگر در تیم ما وجود دارد.»

 

 از بشار پرسیدیم این شایعات که می گویند تو در پرسپولیس نمی مانی، تا چه حد صحت دارد که این طور جواب داد: «من از چند تیم خارج از ایران پیشنهاد دارم. دو باشگاه از قطر، یک باشگاه اماراتی و دو باشگاه عراقی برای من پیشنهاداتی فرستاده اند. همچنین از لیگ ایران هم، سه باشگاه با من تماس گرفته اند تا به تیم شان بروم اما من با پرسپولیس قرارداد دارم و نمی خواهم این تیم را ترک کنم. البته قرارداد مالی من در این فصل باید تمدید شود ولی به طور کلی تا پایان فصل بعدی قرارداد دارم و هرگز به فکر جدایی از پرسپولیس نیستم. من به تازگی به این تیم آمدم و مطمئنم در فصل آینده بیش از اینها به میدان خواهم رفت.»

 

 او در مورد لیگ قهرمانان آسیا نیز افزود: «در آسیا، همه از پرسپولیس می ترسند. این موضوع را فصل قبل هم دیدیم. برای همه حریفان مان احترام قائل هستیم اما باید قدرت مان را در هر بازی نشان دهیم. فصل قبل می توانستیم تا فینال برویم ولی این اتفاق رخ نداد. امسال باید کار را تمام کنیم و با عبور از همه حریفان مان، به فینال برسیم.» بشار در نهایت، در خصوص رابطه اش با برانکو گفت: «برانکو از نظر من مربی بسیار مهمی در لیگ ایران به شمار می رود. موفقیت های او، این موضوع را نشان می دهد. من هرگز با برانکو مشکلی نداشتم و او را دوست دارم زیرا مثل یک پدر، مهربان است و به همه بازیکنانش به یک چشم نگاه می کند. شانس بازی های زیادی به من رسید و همیشه می توانستم برای حضور در کمپ تیم ملی عراق از او مهلت بگیرم. اینها نشان می دهد رابطه مان خوب بوده و مشکلی نداشتیم. من برای برانکو آرزوی موفقیت می کنم و این موضوع را می دانم که موفقیت های پرسپولیس در سال های اخیر به خاطر حضور مربی باکیفیتی مثل برانکو است.» 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------