آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

مسی: خداحافظی اینیستا متاثر کننده است / شکست ناپذیری ویژه بود



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی , مسی
مهاجم بارسلونا درباره برتری مقابل دیپورتیوو لاکرونیا و خداحافظی آندرس اینیستا صحبت کرد. 

به گزارش ایلنا، هت تریک لیونل مسی مقابل دیپورتیوو لاکرونیا پایه گذار شکست این تیم شد و بارسلونا هم چهار هفته مانده به پایان مسابقات لالیگا به قهرمانی دست یافت.

 

لیونل مسی پس از بازی شب گذشته گفت: بسیار خوشحالم، پیروزی در این لیگ شادی بی نظیری را به همراه دارد. ما می‌دانیم که قهرمانی در لالیگا به چه اندازه دشوار است و به همین دلیل است که ما باید آن را ارزش گذاری کنیم و آن را با همه مردم ما جشن بگیریم. این یک عنوان بسیار ویژه برای همه ما بود زیرا ما شکست ناپذیر ظاهر شدیم. ما لحظات دشواری را برای ثبت این آمار پشت سر گذاشتیم و باورنکردنی است.

 

او ادامه داد: ما خیلی از سایر رقبا بهتر بودیم. در کوپا دل ری حضور داشتیم و متاسفانه یک شکست تنها در رم؛ جایی که ما نتیجه بسیار غیر منتظره ای داشتیم. 

 

لیونل مسی همچنین خوشحال بود که آندرس اینیستا که اعلام کرده بود در پایان فصل از بارسلونا جدا می‌شود با دو قهرمانی این تیم را ترک می‌کند: این متاثر کننده است زمانی که بازیکنان تاثیرگذازی مانند ماسکرانو و ژاوی باشگاه را ترک می‌کنند؛ بازیکنان بزرگ باشگاه. سال حضور آندرس در بارسلونا رو به اتمام است و این برای ما بازیکنان و باشگاه تاسف آور است. او در بهترین شرایط تیم را ترک می‌کند؛ هرچند که ما در لیگ قهرمانان اروپا موفق نشدیم و سه گانه را فتح نکردیم. برای او بسیار خوشحال هستم و بهترین‌ها را برایش آرزو می‌کنم. 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------