تاج: از اختلاف کرانچار و کی‌روش بی اطلاعم/ ممنوع‌التصویر نیستم



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی ,رئیس فدراسیون فوتبال
رئیس فدراسیون فوتبال به دلایل انتخاب زلاتکو کرانچار به عنوان سرمربی تیم امید با وجود اختلافاتی که وی با کارلوس کی روش دارد واکنش نشان داد. 

به گزارش مهر، مهدی تاج در پایان نشست با شیخ احمد در پاسخ به پرسش مهر مبنی بر اینکه چرا با وجود اختلاف کی روش و کرانچار در زمان حضور کرانچار درسپاهان، وی به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شده است گفت: اختلاف کرانچار و کی روش را نمی دانم. سیاست ما از بالا به پایین بود. انتخاب کرانچار براساس تصمیم کمیته فنی انجام شد.

 

وی ادامه داد: اعضای کمیته فنی نسبت به وی نگاه مثبت دادند و ما هم باید حمایت می کردیم. 

 

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه ظاهرا وزارت ورزش کرانچار را رد کرده بود گفت: از این موضوع بی اطلاع هستم. 

 

تاج در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار مهر که در مورد جواد نکونام مطرح شد و اینکه چرا با وجود اینکه نکونام مورد حمایت کی روش است وی به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب نشد گفت: به هر حال تصمیم کمیته فنی بود. تیم نکونام هم در لیگ دسته اول موفق شد به لیگ برتر صعود کند. این موفقیت را به او تبریک می گویم. کار مهمی انجام داد. الان هم تیم امید در اختیار کرانچار است.

 

وی در همین رابطه ادامه داد: درباره لیگ یک این را بگویم که مردم آمدند و حمایت کردند. برخی می گویند ورزشگاه خالی است اما هر زمان که تیم ملی نیاز داشته است مردم حمایت کرده اند. حتی در دیدار کره جنوبی و ازبکستان با 40 هزار نفر را به خاطر اینکه ورزشگاه ظرفیت نداشت برگرداندیم. برای لیگ یک هم مردم آمدند و حمایت کردند. 

 

تاج در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اینکه گفته می شود ممنوع التصویر شده اید و به همین دلیل در جشن قهرمانی پرسپولیس غایب بودید گفت: من ممنوع التصویر شده ام؟ راستش در جشن قهرمانی فشارم بالا رفت و نتوانستم بمانم. همین دیروز هم دوباره مشکل فشار پیدا کردم. 

 

«یعنی ممنوع التصویر نشده اید؟» تاج در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر گفت: نه صحبت این حرفها نیست. 

 

«چرا فدراسیون فوتبال به ادعاها و ابهامات علی کریمی پاسخ نمی دهد؟» این آخرین پرسش خبرنگار مهر بود که مهدی تاج به آن پاسخ نداد!

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------