برای مهدی ترابی با استقلال و پرسپولیس مذاکره نمی‌کنیم/ منتظر فینال جام حذفی هستیم



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی ,مدیرعامل سایپا
مدیرعامل سایپا برنامه‌های فصل جدید این تیم را مرتبط با نتیجه فینال جام حذفی می‌داند. 

رضا درویش در گفت‌وگو با   ایلنا در خصوص شرایط سایپا و شروع فعالیت‌های این تیم برای فصل جدید اظهار داشت: قرار است هفته آینده جلسه‌ای با دایی داشته باشیم و برنامه‌ها و نفرات مورد نظر در نقل و انتقالات را از ایشان بگیریم و وارد عمل شویم تا تیم مناسب فصل آینده را ببندیم و با قدرت وارد مسابقات شویم.

 

وی افزود: در حال حاضر دو پلن برای ما وجود دارد که بستگی به نتیجه فینال جام حذفی خواهد داشت. طبیعتاً اگر آسیایی شویم باید برنامه متفاوتی در پیش بگیریم و تیمی ببندیم که شایسته نماینده ایران در این رقابت‌ها باشد و اگر این اتفاق نیافتد برنامه متفاوتی خواهیم داشت. برای همین همانطور که گفتم هفته آینده و بعد از مشخص شدن تکلیف سهیمه ‌آسیایی‌مان برنامه‌ریزی کرده و آن را پیش می‌بریم.

 

مدیرعامل سایپا در مورد تمدید قرارداد بازیکنان این تیم گفت: خوشبختانه تمام بازیکنان ما قرارداد دارند و فقط علی قلی‌زاده قراردادش تمام شده است و نیاز به تمدید دارد. مذاکراتی با او داشتیم و به ما قول داده است اگر با پیشنهادات خارجی خود به توافق نرسد در هیچ تیم ایرانی دیگری به جز سایپا بازی نخواهد کرد و قراردادش را با ما تمدید می‌کند و ما هم منتظر مشخص شدن تکلیف پیشنهادات خارجی وی هستیم.

 

درویش در مورد مصاحبه‌ای که به نقل از وی منتشر شده بود و گفته شده بود که استقلال و پرسپولیس برای ترابی باید با باشگاه مذاکره کنند عنوان کرد: من هرگز چنین حرفی نزدم و همانطور که پیش از این گفته بودم برای ترابی تنها پیشنهادات خارجی را قبول می‌کنیم و قصد نداریم ترابی را به هیچ قیمتی به تیم‌های ایرانی بدهیم و در مورد او مذاکره نخواهیم کرد.

 

وی در مورد وضعیت سربازی ترابی هم گفت: من در جریان نیستم که خدمت سربازی وی چگونه است ولی اگر چنین موضوعی وجود داشت با ما درمیان می‌گذاشت و چیزی مطرح نشده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------