نامزد انتخابات تیروکمان: ثانیه به ثانیه مجمع مهندسی شده بود/ می‌دانم حرف‌هایم هزینه دارد!



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی , انتخابات تیروکمان
نامزد انتخابات فدراسیون تیروکمان با انتقاد شدید از وزارت ورزش و جوانان، مجمع انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان را مهندسی شده توصیف کرد. 

به‌ گزارش ‌ایسنا، یکی نامزدهای انتخاباتی فدراسیون تیراندازی با کمان پس از انتخابات این فدراسیون در جمع خبرنگاران حاضر شد و به شدت از نحوه برگزاری انتخابات گلایه کرد. عبدی با تاکید بر این موضوع که انتخابات فدراسیون تیروکمان ثانیه به ثانیه‌اش مهندسی شده بود، اظهار کرد: متاسفانه پروژه‌ مهندسی انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان از شش ماه پیش برای رای آوردن آقای شعبانی بهار کلید خورد. می‌دانم این حرف‌ها برای من هزینه خواهد داشت، اما ما فرزندان امام و انقلاب هستیم و شجاعت را از او یاد گرفته‌ایم. به‌ هر حال از یک جا باید مقابله با فساد در ورزش شروع شود.

 

او که پیش از این در انتخابات فدراسیون بدنسازی نیز کاندیدا بود و 2 رای آورد، ادامه‌ داد: به هیچ وجه دوست نداشتم در انتخابات فدراسیون بدنسازی شرکت کنم، اما شخص وزیر ورزش دو ساعت با من جلسه داشت که به انتخابات ورود کنم و پس از رسیدن به ریاست، فساد در این ورزش را از بین ببرم. می‌خواهم بگویم ورزشی که رییس فدراسیون‌هایش از پیش انتخاب می‌شود وضعیتش همین است. یک نفر نماینده وزیر است، یک نفر نزدیک به معاون وزیر است و نفر دیگر مورد حمایت کارمند وزارت است و در کل می‌خواهم بگویم که ورزشی ها سر کار نیستند و افراد سیاسی با ارتباطات سیاسی که دارند در ورزش فعالیت می‌کنند.

 

این نامزد انتخابات فدراسیون تیروکمان، ادامه‌ داد: ثانیه به ثانیه مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی با کمان مهندسی شده بود. از شش ماه قبل این پروسه را کلید زده بودند و با فعالیت‌های گسترده شرایط را به سمتی بردند که آقای شعبانی بهار رای بیاورد. او با همکاری آقای شجاعی، سرپرست فدراسیون تیروکمان فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داد که یکی از آنها مجمع عجیب و غریب اصفهان بود. در آن مجمع اصلا نباید آقای شعبانی بهار شرکت می‌کرد،‌ بلکه باید آقای داورزنی می آمد، اما آقای شعبانی بهار آمد و از همان جا خودش را معرفی کرد. از بودجه ورزش همگانی به هیات ها پول دادند و رای می‌خریدند.

 

عبدی ادعا کرد: در چند شب گذشته نیز به تمام مدیر کل‌هایی که می‌توانستند انجام دهند تماس گرفتند و تاکید کردند که باید به آقای شعبانی بهار رای بدهند. جالب است آقای شعبانی بهار در مجمع گفت‌ به صورت اتفاقی چند ملی‌پوش را دیده و با آنها صحبت کرده است اما من خبر دارم که دیروز ملی‌پوشانی که حق رای داشتند را از اردو خارج و به همین مجموعه آوردند و ناهار دولتی دادند تا به آنها رای بدهند. این انتخابات کاملا مهندسی شده بود و در نهایت هم آقای شعبانی بهار رای آورد. به نظرم باید بالاخره جلوی فساد در ورزش گرفته شود.

 

او ادامه‌ داد: من نایب رییس فدراسیون تیراندازی با کمان بودم، اما خلاف قانون من را بر کنار کردند. در حالی که طبق چارت سازمانی و قانون دبیر فدراسیون به دلیل شغل اجرایی اگر در انتخابات ثبت‌نام کند باید از سمتش در فدراسیون استعفا دهد اما من را بر کنار کردند و کارمند آقای شعبانی بهار را نایب رییس کردند تا به او در انتخابات کمک کند. از هر کسی که هم که دلیل این بی قانونی را می پرسیدم پاسکاری می‌کردند. وزیر می‌گفت شجاعی گفته، شجاعی می‌گفت وزارتخانه گفته و ما هیچ وقت جواب درست نگرفتیم.

 

به گزارش ایسنا، محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان پس از مجمع تاکید کرد که اظهار مهندسی انتخابات کم لطفی است و وزارت ورزش در هیچ انتخاباتی دخالت نداشته است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------