حمید درخشان : از توانایی‌های مسلمان باید در ترکیب استفاده کرد/ پرسپولیس بازی برگشت متقدرانه پیروز می‌شود



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی , حمید درخشان
سرمربی سابق پرسپولیس عقیده دارد این تیم با پیروزی در بازی برگشت مقابل الجزیره صعود خواهد کرد و جای نگرانی نیست.

حمید درخشان در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شکست پرسپولیس مقابل الجزیره اظهار داشت: به نظرم بازی خوبی بود و پرسپولیس سوای نتیجه، بازی خوبی انجام داد. وقتی در امارات موفق می‌شوید 2 گل بزنید یعنی کار تیم خوب بوده است ولی در خط دفاع نبود سیدجلال حسینی ضربه زیادی به ساختار دفاعی تیم زد و اشتباهات فردی در مجموع نتیجه شکست را رقم زد.

 

وی افزود: جلال حسینی یک بازیکن تخصصی در پست خودش است که در ترکیب تیم جا افتاده است و نبود او می‌تواند هماهنگی خط دفاع را از بین ببرد و حریف هم از همین ناحیه به تیم ضربه زد و شکست تیم را رقم زد.

 

سرمربی سابق پرسپولیس در ادامه با اشاره به عملکرد بیرانوند گفت: بیرانوند عملکرد بدی نداشت و از بین 3 گلی که خورد روی گل سوم مقصر بود و در تصمیم‌گیری عجله کرد ولی او گلر خوبی است و توانایی‌های خودش را نشان داده است. امیدوارم در بازی برگشت جبران مافات کند و اجازه ندهد جایگاهش در آستانه جام جهانی در تیم ملی لطمه بخورد.

 

درخشان در مورد عملکرد شجاع خلیل‌زاده عنوان کرد: مشکل شجاع این است که نفرات کناری‌اش مدام تغییر می‌کنند و این موضوع باعث عدم هماهنگی می‌شود و او هم جزو مدافعان خوب فوتبال ماست.

 

وی با اشاره به نیمکت نشینی محسن مسلمان گفت: به نظر من مسلمان همان بازیکنی است که پرسپولیس در میانه میدان آن را کم دارد و با حضورش در ترکیب می‌تواند کمک کند. باید از توانایی‌های مسلمان در ترکیب اصلی استفاده کرد.

 

پیشکسوت فوتبال در ادامه با اشاره به تعویض علیپور و به میدان آمدن منشا اظهار داشت: باید به تصمیم سرمربی احترام گذاشت و ما از درون تیم خبر نداریم که چه اتفاقی افتاده و سرمربی بهتر از هر کسی صلاح تیمش را تشخیص می‌دهد.

 

وی در مورد مصدومیت ‌کامیابی‌نیا و غیبتش در دیدار برگشت گفت: کمال بازیکن خوبی است ولی جای نگرانی نیست و بازیکنانی هستند که جای خالی او را در ترکیب پر کنند.

 

درخشان در پایان گفت: جای نگرانی وجود ندارد و به نظرم در بازی برگشت با یک برد پرگل صعود مقتدرانه‌ای به مرحله بعد خواهیم داشت و این اتفاقا با حضور حداکثری هواداران در ورزشگاه به وقوع خواهد پیوست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------