رونمایی از لیست اولیه تیم ملی در جام‌جهانی



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی ,تیم ملی
درحالی که تیم‌ها مشغول معرفی لیست اولیه 35 نفره هستند، کی‌روش به 28 نفر رسیده

  تیم ملی فوتبال ایران در فاصله یک ماه تا جام جهانی ، 28 بازیکن دارد.

 

 با معرفی لیست اولیه تیم ملی روسیه ، سایر کشورها هم آماده می شوند تا لیست های اولیه شان برای جام جهانی را رونمایی کنند. در این شرایط و در روزهایی که تیم ملی بدون بازیکن تمرین می کند ، شاید بسیاری از رسانه ها در پی این باشند که چرا کی روش بازیکنان بیشتری به اردو فرا نمی خواند.

 

سرمربی اما تقریبا سه هفته قبل در گفت و گو با خبرآنلاین؛ خیلی صریح گفت لیست او در تمرینات به 28 نفر رسیده است و عملا او از مرحله ای که نیاز به 35 بازیکن داشته باشد گذشته است و تمریناتش بی دلیل نیست که خلوت تر شده است. 28 نفری که 24 نفر از آنها به جام جهانی می روند و البته برای هر پست به اندازه کافی آلترناتیو هم در جمع حضور دارد. او همان طور که گفته بود ، هنوز آن نسبت 50 درصدی بازیکنان داخلی و لژیونر را حفظ کرده و تنها رفتن مهدی طارمی به لیگ قطر ، ترکیب بازیکنان داخلی به خارجی اش را 13 به 15 کرده است.

 

28 نفری که به نظر می رسد بر اساس دعوت بازیکنان به اردوها و حضورشان در اردوهای پک ، این ترکیب را پیش روی فوتبال ملی قرار دهد. لیستی که خبرآنلاین بر اساس بررسی دعوت های انجام گرفته اخیر ، برای اولین بار منتشر می کند و این لیست نشان می دهد ، بازیکنانی چون امید نورافکن ، محمد انصاری ، علی علیپور ، مجید حسینی ، اکبر ایمانی ، کمال کامیابی نیا و عبدالله زاده تقریبا از دایره بازی در تیم ملی کنار رفته اند و اقلا فعلا شانسی برای جام جهانی ندارند.

 

این 28 نفر بر اساس آخرین گمانه زنی ها شامل : علی قلی زاده ، مهدی ترابی ، محمدرضا خانزاده ، رشید مظاهری ، علی کریمی ، سید حسین حسینی ،پژمان منتظری ، روزبه چشمی ،وریا غفوری ، امید ابراهیمی ، علیرضا بیرانوند ، جلال حسینی ، وحید امیری ، مسعود شجاعی ، کریم انصاری فرد ، احسان حاج صفی ، علیرضا جهانبخش ، رضا قوچان نژاد ، کاوه رضایی ، رامین رضاییان، مهدی طارمی ، مرتضی پورعلی گنجی ، اشکان دژاگه ، سامان قدوس ، امیر عابدزاده ، سردار آزمون، سعید عزت اللهی و میلاد محمدی خواهند بود.

 

کی روش از میان این 28 نفر فعلی احتمالا تنها 4 نفر را کنار می گذارد. او همچنان چالش بزرگ خط دفاعی را دارد و با کمی بدشانسی ، باید گفت اگر امید ابراهیمی آسیب دیده باشد ، چالش فوتبال ملی برای پست هافبک دفاعی بیش از قبل هم خواهد شد.

 

اگرچه با توانایی احسان حاج صفی برای بازی در پست هافبک دفاعی و همچنین توانایی بازی در این پست در روزبه چشمی و البته قابلیت بالای بازی پژمان منتظری برای بازی در چند پست از دفاع راست تا هافبک دفاعی ، به نظر می رسد سرمربی خیلی به انتخاب هایی بیرون از این 28 نفر فکر نخواهد کرد.

 

کارلوس همچنان تمرینات را کجدار و مریز پیش می برد تا بازیکنانش به تیم اضافه شوند و برای بازی عصر پنجشنبه این هفته در ازبکستان حاضر باشند. او از اردوی ترکیه عملا هر 28 یارش را برای اولین بار در اردو خواهد داشت و در فاصله 25 روز به جام جهانی تازه تیمش تکمیل می شود . چیزی که بزرگترین ترس سرمربی برای بازی های حساس پیش روست.

 

  خبرآنلاین  

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------