مروری بر ترکیب احتمالی آبی‌ها؛ "امید" استقلال به یار دوازدهم



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی ,استقلال
استقلال سه شنبه به مصاف ذوب آهن خواهد رفت. 

به گزارش خبرآنلاین؛ استقلال در حالی سه شنبه شب در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ذوب آهن خواهد رفت که برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان، احتیاج به کسب بردی با اختلاف بیش از یک گل دارد. برای این مسابقه به نظر می رسد که وینفرد شفر چند تغییر را در ترکیب خود به وجود بیاورد تا بتواند به هدفش برسد.

 

در این مسابقه به احتمال زیاد بازهم سید مهدی رحمتی با توجه به عملکرد قابل قبولش در بازی رفت درون دروازه خواهد ایستاد. خسرو حیدری احتمالا اولین بازیکنی است که به نسبت بازی رفت به ترکیب استقلال اضافه خواهد شد و در پست دفاع راست بازی خواهد کرد. زوج پژمان منتظری و سید مجید حسینی در قلب دفاع به میدان خواهند رفت و آرمین سهرابیان هم در سمت چپ دفاع استقلال بازی خواهد کرد. با توجه به اینکه امید ابراهیمی به احتمال زیاد در بازی سه شنبه غایب خواهد بود، زوج امید نورافکن و روزبه چشمی در جلوی مدافعین آبی به میدان خواهند رفت. فرشید باقری در بازی رفت چندان عملکرد خوبی نداشت و احتمالا با توجه به اینکه استقلال احتیاج به حمله و گلزنی دارد، بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.

 

در سمت راست خط میانی احتمالا بازهم شاهد حضور وریا غفوری خواهیم بود و فرشید اسماعیلی هم در سمت چپ به میدان خواهد رفت. سرور جپاروف در میانه میدان بازی خواهد کرد و مامه تیام یک بار دیگر به جای همیشگی اش در نوک خط حمله بازخواهد گشت. تیامی که امید اول گلزنی استقلالی ها در بازی برگشت خواهد بود. ضمن اینکه بهنام برزای و مهدی قائدی هم می توانند سورپرایز های شفر برای این بازی حساس باشند.

 

فارغ از این احتمالات، امید اول استقلالی ها برای غلبه بر حریف چغرشان، هواداران پر تعداد این تیم هستند که با پر کردن سکوهای آزادی می توانند نقش تعیین کننده ای در موفقیت استقلال داشته باشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------