آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

عبداللهی :از قصد که نه اما ذوب اهن خیلی محکم بازی می‌کرد.



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی , عبداللهی
نصرا... عبداللهی سرپرست استقلال سال‌هاست روی نیمکت این تیم حضور دارد، با او درمورد شرایط استقلال قبل از فینال جام حذفی و همچنین آخرین وضعیت شجاعیان و سایر مصدومان صحبت کردیم 

به گزارش ایلنا، نصرا... عبداللهی سرپرست استقلال سال‌هاست روی نیمکت این تیم حضور دارد، با او درمورد شرایط استقلال قبل از فینال جام حذفی و همچنین آخرین وضعیت شجاعیان و سایر مصدومان صحبت کردیم.

 

درخصوص شرایط استقلال صحبت کنید.

بعد از باخت مقابل ذوب‌آهن تمرینات خوبی را برگزار کردیم. بچه‌ها روحیه خوبی دارند تا در بازی برگشت هم به پیروزی رسیده و به جمع هشت تیم پایانی راه پیدا کنند. فکر می‌کنم استقلال توانایی صعود از این مرحله را داشته باشد.

 

به عنوان سرپرست استقلال حق استقلال در بازی رفت باخت بود؟

درست است که ما نتیجه را واگذار کردیم اما انصافا حق‌مان باخت نبود. بهترین نتیجه این بود که بازی به تساوی کشیده شود. ما نیمه اول خیلی خوب بودیم و چندین موقعیت گلزنی داشتیم که از دست رفت. در مورد پنالتی هم که برای‌مان گرفته شد باید بگویم بعضی از داوران این صحنه‌ها را پنالتی می‌گیرند و بعضی دیگر نمی‌گیرند.

 

افتخاری در مصاحبه‌ای اعلام کرد که شجاعیان از لیست خارج می‌شود.

در ابتدا باید بگویم که از مصدومیت شجاعیان خیلی ناراحت شدم. وقتی بازیکنی نمی‌تواند به تیم کمک کند، با تشخیص کادر فنی نام وی را از لیست خارج خواهیم کرد.

 

خیلی‌ها می‌گویند تیم ذوب‌آهن در بازی رفت بازیکنان شما را از قصد داخل زمین می‌زد.

از قصد که نه اما خیلی محکم بازی می‌کردند. این بازی خیلی پربرخورد بود. البته آنها مثل ما به دنبال پیروزی بودند حالا شانس با آنها یار بود که سه امتیاز را کسب کردند.

 

این روزها شفر از عدم دریافت پاداش قهرمانی حذفی دلخور است.

خب دلار گران شده و باشگاه هم به دنبال ارز دولتی است و به همین دلیل کمی زمانبر شد. آنها هم به دنبال حق و حقوق خود هستند اما دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد.

 

امید ابراهیمی می‌تواند تیم‌تان را همراهی کند؟

وضعیت او امروز مشخص خواهد شد. اگر کفشش را پوشید و دردی احساس نکرد، می‌تواند برای تیم به میدان برود. البته کادر پزشکی استقلال در تلاش است که ابراهیمی را به بازی برساند.

 

برنامه‌تان برای بازی برگشت چیست؟

با تصمیم کادر فنی از امشب برای برپایی اردو به هتل خواهیم رفت. مانند همیشه قصد داریم 48 ساعت قبل اردوی خود را برگزار کنیم.

 

چه صحبتی با هواداران استقلال دارید؟

با توجه به مواد محترقه‌ای که در بازی رفت به زمین پرتاب شد، AFC روی تیم‌های ایرانی کمی زوم کرده است. امیدوارم بهانه‌ای دست آنها ندهیم و هواداران ما خیلی راحت به ورزشگاه آمده و برد تیم خود را ببینند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------