برانکو ایوانکوویچ: بازی سختی داریم اما باید ببریم/ تمرکزم روی الجزیره است نه قرارداد



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی ,   برانکو ایوانکوویچ
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تنها هدفی که در دیدار برگشت با الجزیره به همراه هواداران دنبال می‌کنیم رسیدن به پیروزی و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیاست. 

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی برگشت روز دوشنبه پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران مقابل الجزیره امارات، در سالن کنفرانس فدراسیون فوتبال آخرین وضعیت تیمش را تشریح کرد.

 

برانکو در ابتدای این نشست خبری گفت: فردا بازی دوم خواهد بود. شبیه به نیمه دوم. این بازی برای الجزیره خیلی مهم است. چون آنها در لیگ امارات نتوانستند جایگاه خوبی پیدا کنند.

 

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: می خواهیم به مرحله بعدی صعود کنیم. با هوادارانمان وارد زمین می شویم. تیم‌مان در شرایط خیلی خوبی است و می توانیم با حمایت تماشاگران بازی خوبی انجام دهیم. متاسفانه کامیابی نیا را نداریم.

 

ایوانکوویچ درباره نقاط ضعف و قوت حریف اماراتی پرسپولیس تصریح کرد: ما در بازی رفت دیدیم آنها خط حمله قوی دارند. شماره 10 آنها مهاجم خوبی است و فلسفه خوبی در بازی هایشان دارند. به هر حال بازی فرداست و باید ببینیم چه اتفاقی در این بازی رخ می دهد.

 

سرمربی سرخپوشان پایتخت در خصوص حاشیه های اخیر پیرامون ادامه فعالیتش در پرسپولیس پس از بازی با الجزیره امارات اظهار داشت: من هنوز با پرسپولیس با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و تمرکزم روی بازی فرداست.

 

برانکو درباره شرایط تیمش بار دیگر اظهار داشت: فلسفه هر سرمربی بردهای زیاد است. دوست دارم در هر رقابتی ببریم. همچنین باید بگویم بازی های آسیایی طوری است که بازی ساده نداریم و باید با تمام توان به میدان برویم.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار اماراتی که آیا شما اظهار داشتید پرسپولیس در بازی رفت بهتر بود و الان همه فکر می کنند که برد الجزیره در تهران با صدهزار تماشاگر به راحتی توسط پرسپولیس رخ می دهد تصریح کرد: الجزیره در بازی رفت نشان داد تیم خیلی خوبی است. این بازی با دیدار قبلی فرق دارد. ما در خانه بازی داریم و ممکن است صد هزار نفر به ورزشگاه بیایند. همه توقع دارند که برنده شویم. این نظر من هست. از طرفی هم می دانیم بازی سختی داریم.

 

سرمربی پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: همه توقع دارند فردا ببریم. امیدوارم فردا خوشحال شویم و به مرحله بعد برسیم. برای هرسه تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم یکی از تیم هایی باشیم که صعود می کنیم. بازی سختی با الجزیره داریم اما امیدوار به صعود هستیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------