پرسپولیس رامین رضاییان را محروم کرد!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, پرسپولیس

لژیونر جنجالى فوتبال ایران در بلژیک اکنون با دردسر بزرگى مواجه شده که احتمالا او را براى بازى در تیم جدیدش با مشکل مواجه خواهد کرد. 

به گزارش ایلنا، رامین رضاییان، بازیکن سابق پرسپولیس پس از سردرگمی‌های فراوان بالاخره در تست‌های باشگاه اوستنده بلژیک حاضر و موفق به امضای قراردادی دوساله با این تیم شد اما مشکلی جدی پیش روی مدافع ملی پوش کشورمان قرار دارد.

 

مدافع ملى پوش ایرانى حال حاضر اوستنده در شرایطى که پیشنهاد مالى جالب توجهى از ایران داشت، تصمیم قطعى خود را براى لژیونر شدن گرفت و راهى بلژیک شد.

 

رضاییان که در آن مقطع ضمن بخشیدن مطالبات خود، مبلغى نیز براى دریافت رضایتنامه اش به مسوولان باشگاه پرداخت کرده بود، تعهد داد تا در صورتى که مبلغ قراردادش با تیم فصل آینده بیش از ٧٠٠ میلیون شود، ٣٥٠ میلیون دیگر نیز به باشگاه پرداخت کند.

 

رضاییان در نهایت با قراردادى جالب توجه راهى اوستنده شد تا طبق توافق قبلى مجبور به پرداخت ٣٥٠ میلیون دیگر به پرسپولیس شود. موضوعى که اکنون باعث ممانعت باشگاه پرسپولیس براى صدور آى تى سى او شده است. مدافع ملى پوش سابق پرسپولیس البته در پیام هایى براى مسوولان باشگاه درخواست کرده که با قبول چک مجوز این حضور را صادر کنند تا بعد از آن با اولین دریافتى خود مطالبه مدنظر پرسپولیس را پرداخت کند که این مساله بى جواب مانده تا او در ابتداى حضورش در این تیم با دردسر بزرگى مواجه شود.

 

این در حالی است که رامین رضاییان اکنون با سوال بزرگ و بی‌پاسخی از سوی مسوولان و مربی اوستنده در این خصوص مواجه شده که هیچ پاسخی برای آن ندارد و در انتظار برطرف شدن مانع حضورش در ترکیب این تیم است. اما جالب اینجاست مسوولان پرسپولیس نیز نه تنها پاسخی به درخواست او که حتی پاسخی برای بازیکنان معترض خود نیز ندارند تا شرایط سرخپوشان در آستانه شروع لیگ عجیب باشد. 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------