جهانبخش: کی‌روش تیم ملی ایران را جوان کرد/ کار فوق‌العاده‌ای کردیم



  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی ,جهانبخش

هافبک جوان ایرانی آلکمار درباره‌ی صعود ارزشمند ایران به جام جهانی و آخرین شرایطش گفت که خودش را برای یک فصل دیگر آماده می‌کند. 

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از update هلند، علیرضا جهانبخش، یکی از موفق‌ترین لژیونرهای ایران در طول چند فصل اخیر بوده است. او سال گذشته در تیم آلکمار نمایش خوبی داشت و توانست عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارد. او همچنین با تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران توانست صعود تاریخی به جام جهانی را تجربه کند.

 

علیرضا جهانبخش در آستانه شروع فصل جدید رقابت‌های باشگاهی در اروپا، درباره عملکردش با تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران و راه‌یابی به جام جهانی، گفت‌: احساس فوق‌العاده‌ای بود وقتی که دو بازی زودتر توانستیم جواز حضور در جام جهانی 2018 را به دست بیاوریم و این خودش گویای همه چیز است و نشان می‌دهد که ما چه تیم آماده‌ای داریم. کار ما در طول چند وقت اخیر در تیم‌ ‌ملی فوق‌العاده‌ بوده است و باید به این مساله افتخار کرد.

 

وی گفت: اگر به آمارمان نگاه کنید می‌بینید که ما حتی یک باخت هم نداشتیم و جالب تر از آن این که حتی یک گل خورده هم در انتخابی جام جهانی روسیه نداشتیم. در حال‌ حاضر من این فرصت را دارم که در 23 سالگی دومین حضور در جام جهانی را تجربه کنم که اتفاق بزرگ و ارزشمندی برای من محسوب می‌شود.

 

هافبک ایرانی تیم الکمار در ادامه صحبت‌های خود همچنین ‌اضافه کرد: بعد از فصل طولانی که داشتم می‌خواستم زمانی را با خانواده‌ام سپری کنم و همین کار را هم انجام دادم و از الان خودم را برای یک فصل سخت دیگر آماده می‌کنم. البته طرف دیگر ماجرا این است که دلم برای فوتبال تنگ شده است. دوست دارم دوباره تمرین کنم و به تیم باز گردم. امسال باید بتوانیم نمایش خوبی در تیم داشته باشیم و نتایج بهتری نسبت به فصل گذشته به دست بیاوریم.

 

علیرضا جهانبخش درباره پیشرفت فوتبال در ایران نیز گفت‌: در سال‌های اخیر خیلی رسانه‌ها درباره سن بالای بازیکنان تیم‌ ‌ملی انتقادهایی را مطرح کردند. خیلی سخت بود که این مساله تغییر کند، ولی کارلوس کی‌روش سرمربی ما بعد از جام ملت‌های آسیا 2015 این کار را انجام داد و خیلی از بازیکنان زیر 23 سال به تیم ‌اضافه شدند. من فکر می‌کنم که در جام جهانی حتی این سن پایین‌تر هم برود. امروزه بازیکنان جوان زیاد ایرانی در اروپا بازی می‌کنند که این به بالا رفتن سطح تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در آینده کمک می‌کند.

 

لژیونر ایرانی شاغل در لیگ هلند، درباره راه‌یابی ایران به جام جهانی در بخش پایانی صحبت‌های خود، گفت‌: مردم از این صعود بسیار خوشحال بودند که البته خیلی از این خوشحالی به این دلیل بود که ما واقعا لایق آن بودیم. ما دومین کشوری شدیم که توانستیم به جام جهانی صعود می‌کند. البته انتظارات مردم از تیم‌ ‌ملی بسیار بالا است. آخرین باری که ایران به جام جهانی رفت ما صعود پر دردسری داشتیم، در حال‌ حاضر شرایط فرق کرده است و مردم از این قضیه خوشحال هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------