نظرمحمدی: سیاست ما استفاده از بازیکنان بومی است/ سقف قراردادهای ما زیر ۴۰۰ میلیون تومان است



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی , نظرمحمدی

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت که سیاست باشگاهش استفاده بیشتر از بازیکنان بومی است. 

به گزارش ایسنا، در هفته نخست فصل هفدهم لیگ برتر فوتبال، فردا (پنج‌شنبه) نفت تهران و سپیدرود رشت در تهران به مصاف هم می‌روند. علی نظرمحمدی در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: سپیدرود بعد از سال‌ها در لیگ برتر حضور پیدا کرده است. همه می‌دانند که این تیم چه مشکلاتی داشته است. تمام سیاست‌گذاری باشگاه این است که از بازیکنان بومی استفاده کنیم تا بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای شمال کشور باشیم.

 

نظرمحمدی در ادامه اضافه کرد: تیم نفت قهرمان جام حذفی فوتبال ایران بوده است. آن‌ها هم مشکلات زیادی در چند روز اخیر داشته‌اند اما انتخاب حمید درخشان به عنوان سرمربی نشان می‌دهد آن‌ها از مربی باتجربه‌ای در راس کادر فنی خود استفاده می‌کنند. نفت حریف خطرناک و ناشناخته‌ای برای ما خواهد بود. به همین خاطر به هیچ عنوان گول شرایط این روزهای نفت را نمی‌خوریم و با تمام قدرت در بازی فردا بازی می‌کنیم تا سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. ان‌شاءالله فردا هم یک بازی باکیفیت ارائه می‌دهیم.

 

او تصریح کرد: تیم سپیدرود به عنوان یک باشگاه خصوصی در ۵۰ سال اخیر از هیچ نهاد دولتی کمک نگرفته است. تیم‌های خصوصی هم به خاطر این که از آن‌ها حمایت نمی‌شود با مشکلات مالی مواجهند. تیم ما با وجود همه مشکلات در ۵۰ سال اخیر نامش تغییر نکرده و طی سه سال اخیر با یک برنامه‌ریزی درست به سطح اول فوتبال ایران آمد. مشکلات مالی می‌تواند در طول فصل کار ما را سخت کند اما تلاش می‌کنیم که بر این مشکلات چیره شویم. هدف ما این است که امسال که برای اولین‌بار به لیگ برتر آمده‌ایم تیم در لیگ بماند.

 

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت درباره قراردادهای بازیکنانش هم گفت: سقف قراردادهای ما زیر ۴۰۰ میلیون تومان بوده است. میعاد یزدانی که از استقلال آمد، سال‌های قبل در سپیدرود بازی می‌کرد و پس از این مدت که به عضویت استقلال درآمد امسال دوباره به باشگاه خودش برگشت.

 

در ادامه این نشست خبری یکی از خبرنگاران درباره وضعیت میزبانی سپیدرود رشت سوال پرسید که مدیر رسانه‌یی این باشگاه پاسخ داد: هم ورزشگاه سردار جنگل رشت و هم ورزشگاه عضدی، در حال آماده‌سازی هستند. سازمان لیگ هم به ما اجازه داده است اگر در چند بازی اول ورزشگاه سردار جنگل آماده نشده باشد بتوانیم از ورزشگاه عضدی استفاده کنیم اما از هفته ششم به بعد در ورزشگاه سردار جنگل میزبان حریفان خواهیم بود.

 

نظرمحمدی هم‌چنین اضافه کرد: با وجود این که تیم کم تجربه‌ای در لیگ برتر هستیم سعی کردیم از همان اوایل پیش فصل کار آماده‌سازی تیم‌مان را آغاز کنیم. در چند روز اخیر با ۶ بازی تدارکاتی تیم‌مان را مهیای حضور در لیگ کردیم. فکر می‌کنم ۴ هفته هم نیاز داریم تا تیم ما آماده‌تر شود. سپیدرود از هفته پنجم به بهترین کیفیت ممکن خواهد رسید.

 

به گزارش ایسنا، حمید درخشان، سرمربی نفت تهران در نشست خبری پیش از بازی حاضر نشد و خورشیدی، دستیار خود را به کنفرانس خبری فرستاد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------