دختر فوتبالیست الگوی خود را طارمی و رونالدو قرار داده است



  اخبار ورزشی,خبرهای   ورزشی,فروغ موری

فروغ موری در رابطه با الگوهای خود در فوتبال گفت: الگوی داخلی من مهدی طارمی و الگوی خارجی من هم کریستین رونالدو است، نه به دلیل اینکه من خوزستانی هستم و طارمی هم بوشهری، بلکه از نظر فنی طارمی بهترین فوتبالیست حال حاضر ایران است

 به  گزارش  ورزش  سه ؛ فروغ موری، مهاجم تیم آینده سازان میهن نجف آباد، شب گذشته توانست به عنوان بهترین بازیکن فوتبال ایران دست پیدا کند. او در رابطه با کسب این عنوان گفت: خیلی خوشحالم، رسیدن به این مقام برای هر بازیکن فوتبالیستی باعث افتخار است و پس از دریافت آن احساس می کنم بعد از 17 سال به حقم رسیدم، من از 10 سالگی تا الان به فوتبال مشغولم و خداراشکر می کنم که اکنون این عنوان بزرگ نصیبم شد.

 

او که تا هفته های پایانی فصل گذشته در کورس خانم گلی رقابت های لیگ قرار داشت ادامه داد: پس از کسب عنوان بهترین بازیکن، لژیونر شدن، حضور در ترکیب ثابت تیم ملی و قهرمانی در لیگ برتر، اکنون فقط به دنبال خانم گل شدن هستم و آنقدر در این موضوع جدی هستم که از مدت ها پیش تمرینات انفرادی ام را آغاز کرده ام.عنوان خانم گل مهمترین افتخاری است که هنوز به آن نرسیده ام و تلاش می کنم تا آن را هم امسال عملی کنم.

 

موری در رابطه با اینکه رسیدن به این عنوان را حق خود می دانست یا خیر گفت: بله حق خودم می دانستم و انتظار رسیدن به آن را نیز داشتم به این دلیل که در فصل گذشته 23 بار گلزنی کردم، 9 پاس گل دادم و 8 پنالتی برای تیمم به دست آوردم، من تا هفته های پایانی در کورس خانم گلی بودم اما در نهایت با 4 گل کمتر نتوانستم به این افتخار برسم، البته باید این را هم اضافه کنم در برابر دو تیم میانه جدول هم محروم بودم در غیر اینصورت شاید می توانستم تعداد گل هایم را بالا ببرم.

 

او درباره حضور در تیم آینده سازان و ادامه حضور در لیگ برتر گفت: قراردادم با تیم آینده سازان به پایان رسیده است و هنوز درباره فصل آینده تصمیمی نگرفتم، متاسفانه تیم از نظر مالی اوضاع مناسبی ندارد و به همین دلیلی قسمت زیادی از مبالغ فصل گذشته پرداخت نشده است، به هرحال همه این موضوعات در انتخاب تیم آینده تاثیر دارد.

 

او در رابطه با پست های متعددی که در دوران بازیگری خود داشته است گفت: من چون بازیکنین تکنیکی بودم با حضور در پست هافبک نفوذی بازی هایم را آغاز کردم و تا سال ها در این پست حضور داشتم، زمانی که در تیم ملوان حضور پیدا کردم بنا به نیاز تیم و تدابیر سرمربی تیم به پست دفاع راست و دفاع میانی رفتم و حتی با حضور در پست دفاع راست لژیونر شدم و به فوتبال عراق رفتم. پس از حضور در تیم آینده سازان پیشنهاد شد مهاجم شوم و من هم توانستم در این پست موفق عمل کنم.

 

موری در رابطه با پیشرفت خود در فوتبال بانوان گفت: من پیشرفتم را مدیون تیم ملوان بندرانزلی هستم، چهار سال در این تیم حضور داشتم و توانستم هم تجربه ام را بالا ببرم و البته کار کردن با مریم ایراندوست در این راه به من کمک زیادی کرد، او از بهترین های فوتبال بانوان است که افتخار داشتم چهار سال با وی همکاری کنم. من با ملوان به 4 نایب قهرمانی لیگ و یک قهرمانی جام حذفی دست پیدا کردم.

 

او در رابطه با الگوهای خود در فوتبال گفت: الگوی داخلی من مهدی طارمی و الگوی خارجی من هم کریستین رونالدو است، نه به دلیل اینکه من خوزستانی هستم و طارمی هم بوشهری، بلکه از نظر فنی طارمی بهترین فوتبالیست حال حاضر ایران است و هم برای تیم ملی و هم برای پرسپولیس توانسته بهترین بازی ها را به انجام برساند و به همین دلیل از بازی های او الگوبرداری می کنم .

 

موری در پایان در رابطه با لیاقت کسب عنوان بهترین بازیکن فوتبال ایران توسط بازیکن دیگری غیر از خود گفت: از نظر من، در صورتیکه خودم به این عنوان نمی رسیدم فکر می کنم حق سارا قنبری بود که بهترین بازیکن فوتبال ایران انتخاب شود، او در مجموع گل و پاس گل و آمار خود بعد از من قرار داشت و از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال زنان ایران محسوب می شود. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------