آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

حسین المسلم: برای OCA کمیسیون خواسته بودم نه خودم!



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,حسین المسلم

حسین المسلم، دبیر کل شورای المپیک آسیا و نایب رییس فینا اعلام کرد علیه کسانی که به او اتهام فساد مالی زده‌اند شکایت می‌کند. 

به‌ گزارش ‌ایسنا و به نقل از سایت  Inside the games، حسین المسلم کویتی چندی پیش متهم شد که در قراردادهای ‌اسپانسرینگ بازی‌های آسیایی درخواست کمیسیون کرده است. المسلم اعلام کرد که از تمامی کسانی که برای او اتهام زدند شکایت می‌کند.

 

روزنامه‌های تایمز و در اشپیگل فایل صوتی را منتشر کردند که نشان  می داد المسلم در یک جلسه با مقامات چینی درخواست کمیسیون کرده است.

 

این اتهامات یک هفته‌ قبل از جلسه کنگره فینا به المسلم وارد شد. با این حال المسلم دوباره به عنوان نایب رییس فینا انتخاب شد.

 

المسلم اعلام کرده است که در فایل صوتی منتشر شده او می‌گوید که باید ۱۰ درصد قرارداد به ما برسد و منظورش از ماه OCA بوده و شخص خودش نبوده است.

 

المسلم در بیانیه‌ای اعلام کرد: تمامی کارها در جلسه‌ای که درباره آن بحث شده است درست انجام شده هیچ کار خلافی انجام نشده است. این جلسه مربوط به شش سال پیش بوده و ۱۵ نفر آنجا حضور داشتند. من کاملا آگاه بودم که صحبت‌های ما در آن جلسه ضبط می‌شود. منظور من این بوده است که ۱۰ درصد کمیسیون به OCA داده شود. همان طور  که در فایل صوتی نیز مشخص است من به شخصه درخواست کمیسیون نکردم. این اتهامات برای خراب کردن شهرت من و فینا صورت گرفته است. من با وکلایم مشورت کردم و از کسانی که این اتهامات را به من زدند شکایت می‌کنم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------