آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

حکم بخشش بازیکنان استقلال در «کشوی» سرپرست دبیرکلی فدراسیون!



  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی,بازیکنان استقلال

حکم لغو محرومیت سه بازیکن استقلال که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر شده، در «کشوی» سرپرست دبیرکلی «گیر» کرده است! 

در حالیکه پیگیریهای خبرنگار مهر نشان می دهد که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران حکم بخشش محرومیت بازیکنان استقلال را صادر کرده است اما هنوز فدراسیون فوتبال این حکم را به صورت رسمی اعلام نکرده تا استقلال برای دو دیدار دربی امیدها که امروز برگزار می شود و البته دیدار با استقلال خوزستان همچنان بلاتکلیف بماند.

 

حکم از سوی کمیته انضباطی به سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال ابلاغ شده و هنوز هیچ واکنش از سوی محمدرضا ساکت نسبت به این حکم صورت نگرفته است. این در حالی رخ می دهد که استقلال تا چند ساعت دیگر باید در رده امیدها مقابل پرسپولیس به میدان برود و اتفاقا به امید نورافکن، مهدی قائدی و مجید حسینی برای این دیدار احتیاج دارد.

 

تاخیر در اعلام رای کمیته انضباطی از سوی محمدرضا ساکت که اخیرا بحث هایی با منصوریان در رسانه ها در مورد محرومیت ها داشته است در باشگاه استقلال تردیدهایی را هم ایجاد کرده است. باید دید حکم کمیته انضباطی چه زمانی اعلام می شود و آیا اصالتا توسط دبیر کل وتو و کتمان می شود یا مسیر اداری است که  زمان بر شده است؟  

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------