آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

علی دایی: امیدوار به پیروزی مقابل نفت هستیم/ به بازیکن سالاری اعتقادی ندارم



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی , علی دایی

سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به دشواری بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان، گفت: هیچ موقع اعتقادی به بازیکن سالاری نداشته‌ام. 

به گزارش مهر، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی سایپا با صنعت نفت آبادان که امروز در سازمان لیگ برگزار شد، با بیان اینکه تیمش بازی حساسی با نفت دارد، گفت: نفت در بازی اول خود قدرتش را نشان داد. تیم ما هم تمرینات خوبی داشته و امیدوار به کسب سه امتیاز هستیم. هدفمان این است که به بالای جدول برسیم. برای این مسابقه محروم نداریم ولی مهدی ترابی و دانیال ماهینی دچار مصدومیت هستند که امیدوار به رسیدن آنها به مسابقه هستیم.

 

سرمربی تیم سایپا با اشاره به جوان بودن تیمش و اینکه روی بازیکنان جوان حساب می‌کند، در خصوص احتمال بازیکن سالاری در تیمش در صورت نداشتن ظرفیت، تصریح کرد: بازیکنان فقط بعد فنی ندارند. باید به بازیکنانی که می دانید به جاهای بالاتر می رسند، بها بدهید. اسم این کار بازیکن سالاری نیست.

 

دایی تاکید کرد: باید همه چیز را در کنار هم مورد توجه قرار داد؛ هم مسائل فنی و هم مسائل اخلاقی. بازیکنانی داشته ام که از نظر فنی عالی بودند ولی الان در فوتبال جایی ندارند. وظیفه من سرمربی این است که علاوه بر مسائل فنی، به بازیکنانم درباره مسائل اجتماعی هم آگاهی بدهم.

 

سرمربی سایپا با بیان اینکه این مسائل به خود بازیکن مربوط می شود، تصریح کرد: اگر بازیکنی این موارد را قبول کند، پیشرفت می کند وگرنه محو خواهد شد. هیچ موقع به بازیکن سالاری اعتقاد نداشته ام و اگر بازیکنی خلاف جریان باشد، در تیمم جایی ندارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------