مدیربرنامه های آزمون: سردار فقط می خواهد با بردیف کار کند



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, آزمون

مدیربرنامه های سردار آزمون پیوستن این بازیکن به لاتزیو را تکذیب و عنوان کرد این بازیکن تنها خواهان کار با قربان بردیف است. 

به گزارش ایسنا و به نقل از  اسپورت دیلی روسیه، پیوستن سردار آزمون به لاتزیو یکی از اخباری بود که در چند هفته گذشته بارها شنیده شد و در حالی که انتظار می رفت این بازیکن ایرانی راهی لیگ ایتالیا شود، در روبین کازان ماند.

 

مهدی حق تعالی مدیربرنامه های سردار آزمون در گفت و گو با سایت روسی درباره شرایط موکل خود گفت: روزنامه ها هر چه دوست داشته باشند می توانند بنویسند ولی باید زندگی را از دریچه واقعیت دید. سردار بازیکن روبین کازان است و به قراردادی که با این تیم دارد پایبند است و می خواهد به کار با قربان بردیف ادامه دهد. بنابراین من صحبتی درباره پیشنهاد لاتزیو به سردار آزمون ندارم و تنها این را می توانم بگویم که او تمام تمرکز خود را معطوف به عملکرد خوب با روبین کازان کرده است تا بتواند به تیم کمک کند در رقابت های لیگ روسیه نتایج خوبی کسب کند.

 

سردار آزمون فصل قبل در ۲۷ بازی در لیگ روسیه ۷ گل به ثمر رساند و در این فصل نیز در ۳ بازی نتوانسته است گلزنی کند و تنها یک پاس گل داشته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------