دنی آلوس: نیمار باعث شد که به پاری سن ژرمن بیایم



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی  ,دنی آلوس

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن تاکید کرد که نیمار به او مشورت داد تا راهی لیگ فرانسه شود.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اکیپ، بعد از پیوستن نیمار به بارسلونا خبرهای زیادی درباره دست داشتن دنی آلوس در این انتقال به گوش رسید. ستاره برزیلی پاری ‌سن‌ ژرمن که او هم مانند نیمار در تابستان به این تیم پیوست این گونه به نقش او در پیوستن نیمار به PSG سخن به میان آورد. او گفت: بعضی از مردم اشتباه فکر می کنند. من باید از نیمار تشکر کنم که باعث شد تا پاری سن ژرمن را انتخاب کنم. او به من مشورت داد که راهی رقابت های لیگ فرانسه شوم. ما دوست های خوبی برای همدیگر هستیم و معمولا به همدیگر مشورت می دهیم.

 

آلوس ادامه داد: نیمار آماده بود که راهی پاری سن ژرمن شود و به همین خاطر هم به من توصیه کرد که این تیم را انتخاب کنم.بسیار خوشحالم که چنین دوست خوبی دارم. نیمار دیگر مانند بچه ای نیست که چند سال پیش راهی بارسلونا شد. او بسیار پخته و با تجربه است و روزهای خوبی در انتظارش است. من مقصر جدایی نیمار از بارسلونا نیستم بلکه این او بود که به مشورت داد تا راهی پاری سن ژرمن شوم.

 

دنی آلوس در حالی پاری سن ژرمن را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کرد که از باشگاه منچسترسیتی هم پیشنهاد داشت اما ثابت شد که او به همراه نیمار برای پیوستن به پاری سن ژرمن طرح و برنامه داشتند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------