آیا خطر محرومیت استقلال را تهدید می‌کند؟



  اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , استقلال

انتشار نامه ۱۲ روز پیش سازمان لیگ به باشگاه استقلال در رسانه‌ها با تقویت شائبه محرومیت آبی‌های پایتخت از رقابت‌های آسیایی همراه شده است. 

به گزارش ایسنا، سوم مرداد ماه حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ طی نامه‌ای به سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال، با اشاره به سه مساله اعلام کرد که در صورت حل نشدن این مشکلات، احتمالا مجوز آسیایی استقلال لغو خواهد شد و این تیم نمی‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود.

 

سه نکته مد نظر، اول راجع به قرارداد هلمکه بازیکن سابق استقلال بود که در دوره سرمربی‌گری قلعه‌نویی به استقلال آمد ولی خیلی سریع مصدوم شد و قراردادش با آبی‌ها فسخ شد. ظاهرا استقلالی‌ها این مساله را حل کرده‌اند.

 

دومین نکته مورد اشاره توسعه فوتبال جوانان بود که این مساله هم حل شده است اما آخرین مساله، یعنی شکایت کاوه رضایی و آندرانیک تیموریان از استقلال هنوز حل نشده و استقلال ۲۵ روز فرصت  دارد تا این پول را پرداخت کند. مسئولان استقلال در تلاشند که پول تیموریان را از طریق مطالبات خود که نزد سازمان لیگ است، پرداخت کنند و در این میان معتقدند کاوه رضایی مطالبه‌ای از این باشگاه ندارد.

 

در کل بعید به نظر می‌رسد که استقلال در خطر محرومیت باشد و تنها نکته نگران کننده برای آبی‌ها این است که این تیم هنوز به بازیکنانش پرداختی نداشته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------