طعنه مورینیو به رونالدو پس از باخت به رئال



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,مورینیو

سرمربی شیاطین سرخ با وجود شکست برابر رئال مادرید از عملکرد شاگردانش راضی است. او ستاره پرتغالی رئال را به باد تمسخر گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، منچستریونایتد در سوپر جام اروپا به مصاف رئال مادرید رفت و با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد. مورینیو با وجود شکست تیمش در این دیدار به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت، هر چند که او به عملکرد داوری در این دیدار اعتراض داشت.

 

سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ در نشست خبری بعد از بازی گفت: به عملکرد شاگردانم افتخار می کنم. ما در این دیدار بازنده بودیم اما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و نتیجه می توانست غیر از این باشد. در یک فصل کامل متحمل شکست نبودیم و این عملکرد خوب باعث می شود که من به آینده امیدوار باشم.

 

او ادامه داد: هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و ما هم می توانستیم پیروز بازی باشیم. چندین فرصت خوب گلزنی را روی دروازه حریف خلق کردیم. خوشحالم که تیمم را تا این اندازه آماده می بینیم و این بازی‌های خوب باعث می شود که من به آینده منچستر یونایتد امیدوار باشم.

 

سرمربی پرتغالی منچستر یونایتد به عملکرد داوری اعتراض داشت. او در این باره گفت: گل نخست رئال مادرید در شرایط آفساید به ثمر رسید. باید از ویدئو چک در این دیدار حساس استفاده می شد. اگر این گل مردود اعلام می‌شد بازی به وقت اضافه کشیده می‌شد و شانس ما برای قهرمانی بیشتر می‌شد.

 

او ادامه داد: بر این باور هستم که هر دو تیم رئال و منچستریونایتد شانس برابری برای پیروزی داشتند. ما هم می‌توانستیم جام را بالای سر ببریم و مثل رئال فرصت گلزنی داشتیم. رئال مادرید در نیمه نخست بهتر بود و ما در نیمه دوم. تا آخرین دقیقه برای پیروز شدن جنگیدیم.

 

مورینیو در پایان سخنان خود به کریستیانو رونالدو هم طعنه زد و اضافه کرد: با آمدن رونالدو به میدان آهنگ بازی تغییر کرد چرا که بازی بارها متوقف شد. او خود را زمین می زد و می خواست هر جوری شده یک ضربه پنالتی بگیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------