آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

طاهری : وزیر ورزش برای استقلال و پرسپولیس کار بزرگی انجام داد



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی,طاهری

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با تقدیر از عملکرد وزیر ورزش و جوانان گفت : کار بزرگ او برای دو تیم مردمی استقلال و پرسپولیس به زودی با کاهش بدهی‌های مالیاتی بیشتر مشخص می‌شود. 

به گزارش ایسنا، علی اکبر طاهری مدیر عامل پرسپولیس در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درباره عملکرد مسعود سلطانی‌فر در حوزه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: عمده بدهی‌های استقلال و پرسپولیس در حوزه مالیاتی است و پیگیری‌های فراوان وزیر ورزش و جوانان و نشست‌های او با وزیر اقتصاد و امور دارایی و نیز مسئولان و مدیران مالیاتی کشور منجر به مسیری شده است که نوید بخش شفافیت مالی و کاهش چشمگیر بدهی‌های مالیاتی این دو تیم خواهد شد و به نظر من کار بزرگ وزیر برای دو تیم مردمی استقلال و پرسپولیس به زودی با کاهش بدهی‌های مالیاتی بیشتر مشخص می‌شود و از این بابت از او تشکر می‌کنم.

 

مدیر عامل پرسپولیس درباره حمایت وزیر از حضورش در این باشگاه هم گفت: بدون تعارف می‌گویم اگر حمایت‌ها و دلگرمی ایشان نبود در باشگاه پرسپولیس نمی‌ماندم و خوشبختانه با تفکر حمایتی و رویکرد خوبی که ایشان نسبت به هر دو مجموعه بزرگ استقلال و پرسپولیس دارد، روز به روز از مشکلات این تیم‌ها کاسته خواهد شد و نتیجه آن شادی دل هواداران و جوانان حامی فوتبال خواهد بود. امیدوارم در دوره جدید حضور ایشان با رای اعتماد نمایندگان در مجلس شورای اسلامی، توفیقات فوتبال باشگاهی کشور هم افزایش پیدا کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------