تبعات بی‌احترامی میناوند به بازیکنان تیم رقیب/ استقلال آماده شکایت



  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی ,میناوند

بازیکن سابق پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی واژه‌هایی نه چندان مناسب علیه استقلالی‌ها به کار برد،طوری که حالا به نظر می‌رسد آبی‌ها تصمیم به شکایت از این بازیکن گرفته‌اند. 

به گزارش خبرآنلاین؛ از روز گذشته کلیپی کوتاه از حضور مهرداد میناوند بازیکن سابق پرسپولیس در تلویزیون،در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که طی آن میناوند با کری هایی سطحی و الفاظی زشت استقلالی ها را خطاب قرار میدهد!

 

نکته جالب این جاست که میناوند در ادامه گفت و گو از طرفداران دو تیم می خواهد که به هم دیگر احترام بگذارند و به هم فحش ندهند اما خودش با صحبت های زشتی که انجام داد زمینه را برای درگیری هواداران دو تیم در فضای مجازی ایجاد کرده است!

 

میناوند در این مصاحبه بر این باور بود که عقاب آسیا فقط احمدرضا عابدزاده است و منصوریان هم مربی خوبی نیست.تا اینجا او نظر شخصی خود را بیان کرده که مشکلی هم ندارد اما در ادامه صحبت هایش، او لقب هایی بی ادبانه و زشت را با کنایه به کسانی نسبت داد که این اتفاق باعث خشم استقلالی ها شده و آن ها هم در صفحات اجتماعی خودشان به شدت از خجالت میناوند درآمده اند.این در حالی است که شب گذشته هم مهدی پاشازاده در صفحه اینستاگرامش علیه میناوند موضع گرفت و ناراحتی خودش را ابراز کرد.بر اساس اخبار رسیده و آنطور که ایلنا گزارش داده،باشگاه استقلال قرار است شکایتی را علیه میناوند تنظیم کند.

  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی ,میناوند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------