بحران بزرگ علی منصور در استقلال



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی , علی منصور

هیچ کدام از مهاجمان استقلال هنوز موفق به گلزنی نشده اند.

به گزارش ایلنا، منصوریان حالا می‌داند که سه بازی است خط حمله تیمش گل نزده و آمار یک گل در سه بازی به طور کلی برای استقلال خوب نیست و با این آمار نمی‌تواند به فکر قهرمانی باشد.

 

 در واقع استقلال هنوز وارد بحران در این زمینه نشده اما با وجود این نمی‌توان نگرانی‌ها را بابت ضعف آماری خط حمله استقلال ندید. آنجا در خط حمله جابر انصاری، سجاد شهباززاده، بیت‌سعید و قائدی همگی دریبل‌زن اما گل‌نزن بوده‌اند و این موضوع هم می‌تواند برای منصوریان نگران کننده باشد.

 

 درست است که عدد صفر از جلوی تعداد گل‌های استقلال پاک شد اما همانطور که استقلال امروز به دلیل دریافت یک گل به همراه پرسپولیس بهترین خط دفاع لیگ را دارد اما همین عدد یک هم مقابل تعداد گل‌های زده استقلال است ضمن اینکه این گل نه توسط مهاجمان استقلال بلکه توسط هافبک این تیم به ثمر رسیده است.

 

علی موسوی مهاجم سابق استقلال به این نکته اشاره کرد که منصوریان باید تمرینات ویژه برای مهاجمانش بگذارد تا در تمرین گلزنی آنها بتوانند راه دروازه حریف را پیدا کرده و بحران گل زدن استقلال توسط مهاجمانش تمام شود. استقلال هفته چهارم باید به مصاف تیم دایی برود و به نظر می‌رسد کار مشکلی برای شکست حریف پیش رو داشته باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------