طاهری: هیچ اولتیماتومی به کرانچار نداده ام



  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی,طاهری

مدیرعامل سپاهان گفت: کرانچار سرمربی تیم در فصل جاری خواهد بود و هیچگونه فکری به پایان همکاری با او نشده است. 

محسن طاهری در گفتگو با  مهر، در آستانه دربی اصفهان میان تیم های سپاهان راجع به این دیدار گفت: بازی بزرگی پیش روی فوتبال اصفهان است. این دیدار پس از دربی تهران یکی از مهم ترین بازی هاست.

 

انتظارم فقط برد است

وی در ادامه راجع به پیش بینی خود از این نتیجه تصریح کرد: تیم خوبی داریم و مسلم است به چیزی جز پیروزی فکر نمی کنیم.ذوب آهن نیز به نظرم قدرتمند است و با وجود کادر فنی خوب و بازیکنان با تجربه ای که دارد می تواند ما را به چالش بکشد. اما آنقدر خوب و قوی هستیم که بتوانیم حداکثر امتیاز این بازی را کسب کنیم. هر بازی، شرایط خاص خودش را دارد و فقط می توانم بگویم بازی جذابی را رقم خواهیم زد. امیدوارم هوادارانمان به ورزشگاه بیایند.

 

مشکلی با فولاد شهر نداریم

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره شایعه اعتراض این باشگاه به برگزاری بازی با ذوب آهن در فولادشهر اصفهان تصریح کرد: به هیچ وجه چنین درخواستی را ارایه نکردیم. باشگاه ذوب آهن میزبان است و فکر می کنم کیفیت بدی هم برای برگزاری بازی نداشته باشد. ما از هر تصمیمی که تیم میزبان به سازمان لیگ اعلام کند و به ما ابلاغ شود تمکین می کنیم. شاید این ورزشگاه کمی با شهر، فاصله داشته باشد اما اطمینان دارم هواداران به ورزشکاه خواهند آمد.

 

کریمی را می خواهیم

وی درباره جذب علی کریمی هافبک سابق سپاهان اظهار داشت: صحبت هایی درباره جذب این بازیکن انجام داده ایم. نتایج خوب و مهمی هم کسب کرده ایم. مهمترین صحبت هایمان را برای پس از بازی با ذوب آهن گذاشته ایم. اگر شرایطی منطقی برای هر دوطرف وجود داسته باشد قرارداد می بندیم. کریمی از مکتب سپاهان است و دوست نداریم چنین سرمایه هایی را مفت از دست بدهیم!

 

به کرانچار تذکر دادیم نه اولتیماتوم

طاهری درباره اینکه به کرانچار اولتیماتوم داده شده است تا نتایج ضعیف این تیم را جبران کنند اظهار داشت: من با او صحبت کردم و دلخوری های خودم و هواداران را بابت نتایجی که گرفتیم اعلام کردم. اما به هیچ وجه صحبت هایم در جهت اولتیماتوم نبوده است. با هم صحبت می کنیم تا مشکل کار پیدا کنیم. به کار گروهی اعتقاد داریم و وقتی تیم نتیجه نمی گیرد همگی مقصریم.

 

خوبیم و عالی نتیجه خواهیم گرفت

وی درباره وضعیت این تیم تصریح کرد: سعی کردیم بهترین بازیکنان و ابزار را در اختیار تیم بگذاریم. بنابر این انتظار نتایج عالی را هم داریمو به هر حال باشگاه سپاهان هدفگذاری های مشخصی دارد و در این راستا باید با ارایه بازی های قابل قبول، نتیجه خوبی هم که به قهرمانی در لیگ برتر می تواند منجر شود را بگیرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------