آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

هجوم هواداران به رئیس بارسلونا؛از شکایت نیمار تا ناکامی در نقل و انتقالات



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی ,بارسلونا

وقت گذاشتن باشگاه بارسلونا برای شکایت از نیمار به جای وقت سپردن به جذب بازیکنان صدای هوادران را درآورد.

به گزارش ایلنا، شب گذشته باشگاه بارسلونا طی نامه ای از نیمار شکایت کرد و 8.5 میلیون یورو بابت عدم تعهد وی به قرداد خود در بارسلونا و پیوستن به پاری‌سن ژرمن را مطالبه کرده است. 

 

نیمار نیز در جوابیه این نامه اعلام داشت که وکیل‌های او پیگیر قانونی این شکایت را انجام می دهند و 26 میلیون یورو که باشگاه باید به او میداد را از باشگاه دریافت خواهد کرد این درخواست نیمار درحالی است که باشگاه بارسلونا در حاشیه  انتقال وی به پاریس اظهار داشت تنها با تعهد به قرداد نیمار پاداش 26 میلیون یورویی او پرداخت خواهد شد.

 

اقدام باشگاه بارسلونا می تواند در جواب صحبت‌های اخیر نیمار درخصوص مدیریت باشگاه باشد که لیاقت باشگاه را بیشتر از مدیران فعلی دانست. و در پی صحبت‌ها او بقیه افراد باشگاه نیز از مدیرت باشگاه و گله و شکایت کردند.

 

بارسلونا با باخت در سوپرکاپ اسپانیا در مقابل حرف دیرینه خود رئال مادرید ضعف های فعلی باشگاه را آشکار کرد و نشان داد جایگزین پیدا کردن برای نیمار همچنان دغدغه نقل و انتقالات او می باشد.

 

باشگاه بارسلونا با شکستن رکورد نقل و انتقالات با واگذار کردن نیمار به مبلغ 222 میلیون یورو به پاری‌سن ژرمن همچنان در ضعف مدیرتی در جذب بازیکن به سر می برد و با وجود نقل و انتقالات آسان برای سایر تیم های موجود مدیریت بارسلونا هنوز نتوانسته باشگاه لیورپول و دورتموند را برای جذب کوتینیو و دمبله قانع سازد.

 

نارضایتی بازیکنان قدیمی بارسا از وضعیت فعلی نیز از حاشیه های داغ این روزهای رسانه‌ای شده است، عدم تمدید قرداد مسی و شکوه های اینیستا از باشگاه خواهان ترک باشگاه شدن و ناراضایتی والورده از وضعیت موجود  همه ناتوانی مدیریت باشگاه را نشان میدهند که می‌تواند آینده یکی از پرطرفدار ترین تیم های جهان را به خطر بیاندازد.

 

مسئله دیگر هوادارن بارسا در این روزها شکوه و شکایت از خریدهای شوک برانگیز باشگاه با قیمت های بسیار بالا است. از جمله پائولینیو که با 40 میلیون یورو به بارسا آمد و تعجب هوادارن را درپی داشت، و از سوی دیگر پیشنهاد بالاتر ندادن برای بازیکنان مورد نیاز و انتشار اخبار دروغ از سوی باشگاه چون تمدید قرداد مسی، خرید سری همه را نسبت به وضعیت بارسلونا گله مند کرده است.

 

تنها تا 31 آگوست یعنی هفت روز دیگر به پایان نقل و انتقالات 2017 نمانده است و هنوز بارسا نتوانسته است رضایت ستاره ارژانتینی خود و ارنستو والورده را جذب کند هفت روزی که می تواند آینده این فصل بارسلونا را رقم بزند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------